Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Orchid Hotel Al Barsha





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 39 €
taxes i impostos inclosos
15 d’ag. - 16 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Piscina privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Piscina privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Piscina privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Piscina privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Piscina privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

Jumeirah Burj Al Arab Dubai
Jumeirah 3
- Platja privada
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
9.6 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 1094 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Near Mashreq Metro Station Al Barsha 2, Opp to West Zone Al Barsha, Dubai, 125962
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 15.00 AED per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 40 AED per adult i 20 AED per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 175 AED per habitació l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 AED per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 2492456
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-18:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Al Barsha Golden Tulip
Golden Tulip Al Barsha
Golden Tulip Hotel Barsha Al
Dubai Golden Tulip
Golden Tulip Dubai
Golden Tulip Al Barsha Hotel
Golden Tulip Hotel
Golden Tulip
Golden Tulip Al Barsha Hotel Dubai
Golden Tulip Dubai
Dubai Golden Tulip
Golden Tulip Al Barsha
Orchid Hotel Al Barsha Hotel
Orchid Hotel Al Barsha Dubai
Orchid Hotel Al Barsha Hotel Dubai
Preguntes freqüents
Opinions: Orchid Hotel Al Barsha
Opinions
7,0
Bo
7,4/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de maig de 2025
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Mark
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Mark
Estada de 4 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Fahad
27 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Fahad
Estada de 9 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Jihan, Carlisle
13 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Jihan
Estada de 7 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Haris
Viatge en parella
27 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haris
Estada de 4 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Jordi, BARCELONA
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Jordi
Estada de 4 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
jacqueline
17 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Needs a Major Renovation
jacqueline
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Tyciano
Viatge en grup
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa Relação Custo-Benefício
Tyciano
Estada de 6 nits (març 2023)
8/10, Bo
Tyciano
Viatge en grup
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa Relação Custo-Benefício
Tyciano
Estada de 6 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Amreek
Viatge en família
27 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Amreek
Estada de 7 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Ayaz
7 de febr. de 2023
Ayaz
Estada de 3 nits (gen. 2023)
4/10, Deficient
Majd
Viatge en família
8 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Majd
Estada de 2 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Wolfgang
2 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
kein 4 Sterne Niveau
Wolfgang
Estada de 4 nits (març 2022)
8/10, Bo
Thibaud, HOUMT SOUK DJERBA
24 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Thibaud
Estada d’1 nit (febr. 2022)
4/10, Deficient
Antonio David
Viatge de negocis
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Breakfast not good at all.
Antonio David
Estada de 3 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Pavol
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Tulip
Pavol
Estada de 6 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Dimitri
Viatge de negocis
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Dimitri
Estada de 4 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Morad
Viatge en família
9 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The worst hotel have been seen....
Morad
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Martin
Viatge de negocis
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Martin
Estada de 7 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Simsim, Mons
Viatge en parella
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simsim
Estada de 5 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Ahmed
Viatge en família
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice!
Ahmed
Estada de 12 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
uju
Viatge en grup
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
uju
Estada de 6 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Meedah, Lagos
Viatge en grup
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Meedah
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2019)