Hotel le Beffroi
Hotel a Dreux amb servei gratuït de transport per la zona i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel le Beffroi





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2021
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12, place Métézeau, Dreux, 28100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ibis Styles Dreux Centre Gare
Ibis Styles Dreux Centre Gare
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 60 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 3.20 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Le Beffroi Dreux
Le Beffroi Hotel
Le Beffroi Hotel Dreux
Hotel Beffroi Dreux
Hotel Beffroi
Beffroi Dreux
Beffroi
Hotel le Beffroi Hotel
Hotel le Beffroi Dreux
Hotel le Beffroi Hotel Dreux
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel le Beffroi
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Laurine
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Xavier
Viatge de negocis
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Xavier
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alain
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigue
8 de febr. de 2024
Rodrigue
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Wil
30 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Wil
Estada de 3 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Frédéric
28 de jul. de 2023
Frédéric
Estada de 3 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Jan Viggo
20 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan Viggo
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
18 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
isabelle
Viatge de negocis
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
isabelle
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Julien
Viatge de negocis
13 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Sylvie
Viatge de negocis
10 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent accueil!!
Sylvie
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Urs
Viatge en grup
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehmer Aufenthalt
Urs
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
NADIA
Viatge en família
11 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NADIA
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
franck
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel au top
franck
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
dallas
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
dallas
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
HELENE
Viatge de negocis
11 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
HELENE
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Flora
Viatge de negocis
6 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hotel un peu vieillot mais très bien placé

Flora
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
sandrine
Viatge en família
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
sandrine
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
SOIZIG
Viatge de negocis
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bon rapport qualité prix



SOIZIG
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellente localisation
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
LE
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
LE
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Vincent
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vincent
Estada d’1 nit (oct. 2019)