Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Specht





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, accessible

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, accessible

Habitació individual estàndard, accessible
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera exprés
Minibar
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Holiday Inn Express Bochum by IHG
Innenstadt Bochum
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 263 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
29 de set. - 30 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Limbecker Straße 27, Dortmund, North Rhine-Westphalia, 44388
Sobre aquest allotjament
Hotel Specht
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 8.025 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.50 EUR per adult i 14.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Specht Dortmund
Specht Dortmund
Hotel Specht Hotel
Hotel Specht Dortmund
Hotel Specht Hotel Dortmund
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Specht
8,6
Excel·lent
8,6
Neteja
8,2
Ubicació
8,6
Personal i servei
7,8
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
8/10, Bo
rolf
Viatge en grup
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rolf
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Ibra
Viatge en parella
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Ibra
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcel
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
Kohli
Viatge en parella
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kohli
2/10, Horrible
Ajvazi
20 de març de 2023
Ajvazi
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Ulrich
Viatge en família
28 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice City Hotel
Ulrich
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Milko
Viatge de negocis
4 de febr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Milko
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Irmgard
3 de febr. de 2023
Irmgard
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Joseph
23 de gen. de 2023
Joseph
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Lukas
Viatge en grup
30 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lukas
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Elke
27 de nov. de 2022
Elke
Estada d’1 nit (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Frank
17 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Stephan
1 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Stephan
15 d’oct. de 2022
Stephan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Stephan
9 d’oct. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Fauzi
3 d’oct. de 2022
Fauzi
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Günter
Viatge en parella
21 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Günter
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Martin Josef
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin Josef
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Tobias
Viatge en grup
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tobias
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Jasmijn
Viatge de negocis
8 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jasmijn
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Martin Josef
Viatge de negocis
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin Josef
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Alena
Viatge de negocis
14 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alena
Estada d’1 nit (juny 2022)