Hotel Neuhaus Integrationshotel
Hotel que admet animals de companyia a Dortmund amb una terrassa superior i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Neuhaus Integrationshotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
També et pot agradar

Mercure Hotel Kamen Unna
Kamen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 323 opinions
Preu actual: 93 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Agnes-Neuhaus-Str. 5, Dortmund, 44135
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Hotel Dortmund Centrum
Mercure Hotel Dortmund Centrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 593 opinions
Preu actual: 86 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 8.025 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Neuhaus Integrationshotel Dortmund
Neuhaus Integrationshotel Dortmund
Neuhaus Integrationshotel
Neuhaus Integrationshotel
Hotel Neuhaus Integrationshotel Hotel
Hotel Neuhaus Integrationshotel Dortmund
Hotel Neuhaus Integrationshotel Hotel Dortmund
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Neuhaus Integrationshotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Arber
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arber
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Billy
Viatge de negocis
21 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Billy
Estada de 4 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Erika
Viatge en parella
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Andreas
Viatge en parella
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Kerstin
Viatge en parella
28 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Heinrich
28 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heinrich
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Daniel
25 d’abr. de 2023
Daniel
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Sanna
Viatge en grup
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trevligt hotell i utkanten av citykärnan
Sanna
Estada de 5 nits (març 2023)
8/10, Bo
Dylan
18 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en família
13 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Centralt beliggende og billigt
Nicolas
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Jeanette
Viatge en família
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeanette
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Loreen
15 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr nettes hotel
Loreen
Estada de 4 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Marc
Viatge en família
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge en grup
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
kazuma
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
パリ中心部にこだわらない人向きの穴場的ホテル
kazuma
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Kim
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)