Nam Long Hotel
Hotel de platja amb un centre de negocis obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nam Long Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit

Dormitori compartit
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Ho Xuan Huong, Dong Hoi, Quang Binh
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nam Long Plus Hotel
Nam Long Plus Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 89 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 50.000 VND per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Nam Long Hotel Dong Hoi
Nam Long Hotel
Nam Long Dong Hoi
Nam Long Hotel Dong Hoi, Quang Binh, Vietnam
Nam Long Hotel Hotel
Nam Long Hotel Dong Hoi
Nam Long Hotel Hotel Dong Hoi
Preguntes freqüents
Opinions: Nam Long Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Keith
29 de gen. de 2023
Keith
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
JongWoo
11 d’oct. de 2022
JongWoo
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Werner
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Werner
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
11 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
THI HONG PHUOC
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reasonable price for your vacation
THI HONG PHUOC
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Evan
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great spot in a primo location!
Evan
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Không tốt như trước.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
コスパ最高です!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Marta, Scotland
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marta
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
너무 투어를 권합니다
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
JI HWAN
18 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JI HWAN
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Simon, Ilkeston, UK.
10 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Idoia
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idoia
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 d’ag. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
値段通り。。。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
KatyandRob, New Zealand
3 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Friendly Nam Hotel
KatyandRob
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Alfredo
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nam long hôtel et les grottes
Alfredo
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Alfredo
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nam long hôtel
Alfredo
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Kerry, Honoi
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
직원들이 친절하고 서비스 좋은 호텔
Kerry
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
jsk
17 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
잘머물렀어요.
jsk
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2018)