Sala Done Khone
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Pont Històric, Don Det - Don Khon
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sala Done Khone





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Rentadora
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Estudi econòmic

Estudi econòmic
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Rentadora
Divan llit
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Rentadora
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Rentadora
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Rentadora
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes al jardí, zona enjardinada

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, vistes al jardí, zona enjardinada
El més destacat
Aire condicionat
Rentadora
Divan llit
Cortines opaques
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 09 Unit 01, Ban Khone Village, Khong District, Champasak
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Souk San Sun Set Bungalow
Souk San Sun Set Bungalow
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.8 de 10, 5 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120 USD per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Sala Done Khone Hotel Champasak
Sala Done Khone Hotel Don Khon
Sala Done Khone Hotel
Sala Done Khone Don Khon
Sala Done Khone Hotel
Sala Done Khone Khong District
Sala Done Khone Hotel Khong District
Preguntes freqüents
Opinions: Sala Done Khone
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge en grup
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Formidable expérience
Alain
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Gregory
29 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gregory
Estada de 3 nits (nov. 2022)
4/10, Deficient
DOUGLAS
Viatge en parella
6 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
DOUGLAS
6/10, Acceptable
scott
Viatge en parella
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
scott
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Marco
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marco
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
patrick
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
patrick
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
HENNEQUIN
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HENNEQUIN
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Marion
19 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Je ne le recommande pas du tout
Marion
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
David
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
David
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
David
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour agréable
David
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Aaron
5 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A very fun, relaxing, sleepy little village.

Aaron
10/10, Excel·lent
Aaron
5 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I love it here... a must travel destination!
Aaron
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel un peu atypique
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
Felix, Vancouver, Canada
13 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful experience
Felix
Estada de 4 nits (març 2018)
2/10, Horrible
Ella, Austria
22 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not worth the money
Ella
Estada de 4 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Thomas, Salt Spring Island, Canada
3 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely place!
Thomas
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Siriol
20 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great small hotel on Don Khon
Siriol
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Nika B
2 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Perfekter Ort zur Erkundung der Insel
Nika B
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Daria
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The hotel with charm
Daria
6/10, Acceptable
steve, brisbane
12 de maig de 2017
Too expensive for what you get
steve
8/10, Bo
Peter
17 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great Riverside accommodation
Peter
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 d’abr. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei