La Cigale Hotel Managed by Accor

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel d'estil art-déco amb 3 restaurants i spa complet

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament La Cigale Hotel Managed by Accor

Exterior
Piscina coberta
Hi ha 3 restaurants amb esmorzars
Exterior
Exterior
VIP Access

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Spa
  • Servei d’habitacions
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
19 d’ag. - 20 d’ag.
VIP Access tier member

Gaudeix de més avantatges fent-te membre

  • Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
  • Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
  • Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Suite júnior, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 dormitori (Diplomatic)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran i 1 sofà llit doble

Suite, 2 dormitoris (Diplomatic)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni grans

Habitació prèmium, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 37 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació prèmium, vistes a la ciutat (Twin Beds)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 37 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació Deluxe (Twin Beds)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 34 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 37 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite empresarial, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
  • 50 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • 34 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva (Twin Beds)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
60 Suhaim Bin Hamad Street, Al Sadd Area, Doha, 25555

Què hi ha als voltants

  • Cornisa de Doha - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Souq Waqif - 4 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Centre d'Art Souq Waqif - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Monument de la Perla - 5 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Centre Comercial City Centre - 6 minuts en cotxe - 7.1 km

Com moure’s per la zona

  • Bin Mahmoud Station: 13 min a peu
  • Aeroport Internacional de Doha-Hamad (DOH): a 22 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Shebestan Palace Restaurant - ‬6 minuts a peu
  • ‪McDonald's (ماكدونالدز) - ‬5 minuts a peu
  • ‪Al Falamanki - ‬2 minuts a peu
  • ‪Five Guys - ‬3 minuts a peu
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬4 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

La Cigale Hotel Managed by Accor

Hotel de luxe amb certificació ecològica a prop de Centre Comercial City Centre
Aprofita que La Cigale Hotel Managed by Accor ofereix una sala de festes, un bar al costat de la piscina i botigues a les instal·lacions. Dona't el gust amb un tractament d'hidroteràpia, un massatge amb pedres calentes i un tractament corporal a Ozone Gym & Spa, l'spa de les instal·lacions. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar i sopar. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen una cafeteria i un jardí a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina coberta
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i aparcament de llarga durada
  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics, registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
Característiques de l'habitació
Les 225 habitacions, moblades individualment, inclouen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, cartes de coixins i caixes fortes amb espai per a portàtils.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Serveis de cura d'infants i bressols gratuïts
  • Filtres de cafè/te reutilitzables, reciclatge i bombetes LED
  • Capçals de dutxa tipus cascada, articles de tocador de disseny i banyeres profundes
  • Televisors LED amb canals per cable i reproductors de DVD
  • Productes de neteja respectuosos amb el medi ambient, cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Idiomes

Àrab, anglès, filipí, francès, hindi, italià, rus i turc.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Punt de recàrrega de cotxes elèctrics a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el centre comercial (recàrrec)
  • Servei de connexió amb el parc temàtic (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament de llarga durada cobert a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:30: 120 QAR per adult i 60 QAR per nen
  • 3 bars
  • 3 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar al costat de la piscina
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Di Capri
  • Le Central
  • Le Cigalon

Activitats

  • Compres
  • Gimnàs
  • Piscina coberta
  • Sala de festes
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina coberta
  • Reproductor de DVD
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Dispensador d'aigua
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sala d'ordinadors
  • Sala de reunions

Exterior

  • Jardí

Spa complet

  • 4 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Bany turc
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Hidroteràpia
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 15 plantes
  • 2 edificis
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Arquitectura d'estil art-déco
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Construït l'any 2008
  • Energia 100 % renovable
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • Jardí al terrat
  • Jardí vertical
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Ús de productes de neteja ecològics
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador de disseny
  • Assecador de cabells
  • Banyera i dutxa independents
  • Banyera profunda
  • Barnussos
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Reproductor de DVD
  • Televisor LED amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Decoració exclusiva
  • Dispositius d'estalvi d'energia a les habitacions
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Filtres de cafè i te reutilitzables
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Reciclatge
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 12 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 100 QAR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 120.00 QAR per adult i 60 QAR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 225 QAR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 100 QAR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament fa servir energia geotèrmica, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult

L’allotjament també es coneix com a

Cigale Hotel
La Cigale Doha
La Cigale Hotel
La Cigale Hotel Doha
Cigale Hotel Doha
Cigale Doha
La Cigale Hotel
Cigale Managed By Accor Doha
La Cigale Hotel Managed by Accor Doha
La Cigale Hotel Managed by Accor Hotel
La Cigale Hotel Managed by Accor Hotel Doha

Preguntes freqüents

La Cigale Hotel Managed by Accor té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta.

Quant costa allotjar-se a La Cigale Hotel Managed by Accor?

Amb data 16 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a La Cigale Hotel Managed by Accor el dia 19 d’ag. de 2025 són d'almenys 94,95 €, sense impostos ni taxes. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

La Cigale Hotel Managed by Accor accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a La Cigale Hotel Managed by Accor?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a La Cigale Hotel Managed by Accor?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a La Cigale Hotel Managed by Accor?

Registre de sortida: migdia.

La Cigale Hotel Managed by Accor ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 225 QAR per vehicle.

On es troba La Cigale Hotel Managed by Accor?

Aquest hotel per a famílies és a Doha i es troba a prop de l'aeroport. És a menys de 3 km de Doha Quest, Souq Waqif i Parc Al Bidda. Parc Rawdat Al Khail i Museus Msheireb també són a menys de 3 km. Bin Mahmoud Station és a 13 min a peu i Joaan Station, a 15 min.

Opinions: La Cigale Hotel Managed by Accor

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 78 de 127 opinions
Puntuació 8: Bo. 29 de 127 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 127 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 127 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 127 opinions

9,2/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Gianni

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
i like all of this hotel
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Onur

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice 8/10
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Khaldoun

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great Hotel
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Khaldoun

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Corinne

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Deception

Séjour de2 chambres individuelles de 4 nuits en demi pension Chambre très spacieuse et très bien équipée literie très confortable. Je précise toutes mes observations à venir ont ete remontées en direct à lareception Check in: correct toutefois pensez à dire au personnel d'enregistrer l'empreinte de votre carte sinon vous devez être avec du cash ou votre carte avec vous si vous souhaitez commander qq chose. J'avoue avoir était fortement vexée lorsque le serveur revient en disant vous devez régler possibles mettre sur votre chambre bon bref... La ou je suis plus mécontente piscine en travaux à l hôtel et non mentionné on vous proposée compensation d'aller au banyan tree beaucoup plus loin (navette mis à disposition) alors après avoir eu un accueil très froid et chercher plus de 20 minutes ou se trouvait la piscine non ce n'est pas celle du R8 ouonvous renvoie vers le rdc type piscine intérieure municipale avec plein d'enfants qui hurlent... J'ai fait demi-tour aussi sec et ne suit plus retourner. Petit-déjeuner très correct et une belle mention pour celui servi en chambre. Plusieurs restaurants italien sushis... Mais un demi-pension celui du buffet contenu de la période du ramadan 2 services à choisir en amont. Point d'amélioration prévoir plus d'option végétarienne ou de poissons car au bout de 3 jours c est répétitif et limité Chambre bruyante à compter du samedi 22 mars en continu bruits de marteau piqueurs. Attention taxinecessaireaux déplacements
Estada de 3 nits (març 2025)

2/10, Horrible

blanca

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 8 nits (març 2025)

4/10, Deficient

luis

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Property is ok. We booked executive room with lounge access. No info was provided that because of Ramadan lounge was closed. No info was provided that because of Ramadan pool was closed....No info was provided that because of Ramadan Skyview was closed....Hotel tried to compensate lack of sevices with food and beverage at Orangerie Cafe....we were told you can have food and 2 drinks....it turned out to be restricted to certain items...nobody told us that...finished up paying bill second evening....every evening was a chaos due to lack of communication between hotel staff and restaurant. Sad experience...we were glad leaving finaly this facility.
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

MARIAM AL

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Chadi, Tradate

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ottima struttura con tutti i servizi alla perfezione. Tranne per il wifi che è pessimo, non supporta neanche una video chiamata su Zoom. Per me come viaggiatore per il lavoro è essenziale una buona connessione wifi. Spero al mio ritorno tra un anno di trovarlo migliorato.
Estada de 5 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

YOUSEF

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing stay

Fast and smooth check in process and the same for the check out, very good location 2 minutes from metro station; comfy room and clean
Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

luca

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good property

10/10, Excel·lent

ZILONG, Houston

Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

gabriel

Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Rashid

Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Nicolas

Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Roohul, Rainham

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Jabir, Rainham

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing hotel. Very friendly staff. Close to metro, shopping malls and restaurants. Rooms were spacious and very modern.
Estada de 9 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Moez

Estada de 4 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Not for me

Check in wasnt welcoming at all maybe she was having a bad day. Bit rude. Can hear all the noise from neighbouring and adjacent rooms. Not for me wouldn’t recommend it on this basis. The guy blowing his nose and on his phone for most of the night was difficult. I didn’t get any sleep. That aside food and drink pretty good as was the rooftop bar. Iron and hairdryer were spot on really good quality. Bed has a gap between headboard and mattress. House cleaning was sufficient. Shower wasn’t the best. Overall I’d say room wise probably a 3/4 star
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Tahmina

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric was lovely assisting us in room 418 from giving us our bags to our room, was very friendly and lovely will miss his presence! The receptionists could of been abit more useful at times but the hotel restaurant staff were lovely especially prokash and khaled and the Philippines woman working there. We enjoyed getting our luggages and baggages from the car to the hotel and the Nepalese staff was lovely dont know his name. Overall was a 5* hotel felt luxurious and i had a good night sleep without any club disturbance for my child. Would recommend room service putting in bags in bathroom but lovely room service staff also the lift was abit problematic as it would close would would suggest adding sensors to stop l. Overall i enjoyed my staff at the hotel got abit bored with breakfast but nonetheless great stay! We love this hotel! Thanks guys for making it extremely hospitalible for us!
Estada de 8 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Tahmina

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric was lovely assisting us in room 418 from giving us our bags to our room, was very friendly and lovely will miss his presence! The receptionists could of been abit more useful at times but the hotel restaurant staff were lovely especially prokash and khaled and the Philippines woman working there. We enjoyed getting our luggages and baggages from the car to the hotel and the Nepalese staff was lovely dont know his name. Overall was a 5* hotel felt luxurious and i had a good night sleep without any club disturbance for my child. Would recommend room service putting in bags in bathroom but lovely room service staff also the lift was abit problematic as it would close would would suggest adding sensors to stop l. Overall i enjoyed my staff at the hotel got abit bored with breakfast but nonetheless great stay! We love this hotel! Thanks guys for making it extremely hospitalible for us!
Estada de 8 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Kaon Group

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

OH

Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

seungyong

Estada d’1 nit (set. 2024)