Disponible a totes les habitacions: accés a Internet
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït cada dia disponible
Comoditats
Servei de recepció obert les 24 hores
Polítiques
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L’allotjament també es coneix com a
Tru By Hilton Dixon Hotel
Tru By Hilton Dixon Dixon
Tru By Hilton Dixon Hotel Dixon
Preguntes freqüents
On es troba Tru By Hilton Dixon?
Aquest hotel es troba a Dixon i a menys de 3 km de les atraccions següents: Casa de la Infància de Ronald Reagan, Lloc Històric John Deere i Centre històric de Dixon. Arc Memorial Dixon i Casa Nachusa també són a menys de 3 km.
Opinions: Tru By Hilton Dixon
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 21 opinions
10-Excel·lent
12
Puntuació 8: Bo. 3 de 21 opinions
8-Bo
3
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 21 opinions
6-Acceptable
4
Puntuació 4: Deficient. 2 de 21 opinions
4-Deficient
2
Puntuació 2: Horrible. 0 de 21 opinions
2-Horrible
0
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Russell
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great Stay
Russell
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfect for my needs. Clean and quiet with very friendly staff.
Mark
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
James
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
While the room itself was fine, with the exception of a dirty toilet in my room upon arrival, there were several hotel management issues. I was double charged for my stay. The breakfast, which was supposed to start at 6am, was not ready when I arrived in the dining room at 6:15am. The elevator broke down the evening while I was there, and no signage was put up near the elevators to advise guests that it wasn't working. Even the next morning, no signage and it still wasn't working
James
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karissa
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Karissa
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Morag
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I will definitely look out for more Tru hotels in the future. It was one of the best, affordable places I’ve ever stayed!
Morag
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Shannon
Viatge en parella
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean and well maintained. This brand seems to want to provide a nice experience with lesser quality goods. (Towels, paper products) Unfortunately, there is no sound barrier within the building-you can hear every sound coming from the hallway and nearby rooms. They also seemed to be having a rough morning for breakfast-pancake machine wasn't working, toaster was malfunctioning, the yogurt toppings were either empty or from the previous day (rock hard brown sugar) Hopefully a one-off. I also woke with a very sore back which is unusual-can't say for certain it was their mattress. I'd give this hotel another stay to confirm/deny the issues we experienced, but be more prepared for the sound issues.
Shannon
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Theodore
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Theodore
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paula
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
James, oakford
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is very clean and well designed. Modern theme and convenient.
James
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Morgan
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I have nothing to add at this time, this survey should be sent after check out not at check in.
Morgan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dawn
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean. Front desk staff was 5 star
Dawn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
It was new, modern and clean and staff was great!
Peter
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lawrence
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge de negocis
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was very clean and breakfast was good. The general manager was excellent as there was some miscommunication. He resolved the issue. I appreciated his demeanor , which was kind and I could see his goal was to give great customer service…. Much appreciated that!!
Anna
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
William
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions