Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Wiesengrund





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
20 banys
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, diversos llits, no fumadors

Habitació triple Deluxe, diversos llits, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
20 banys
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial, no fumadors

Habitació empresarial, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Cortines opaques
Un assecador de cabells
20 banys
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lohner Straße 17, Dinklage, 49413
Sobre aquest allotjament
Hotel Wiesengrund
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Wiesengrund Dinklage
Wiesengrund Dinklage
Hotel Hotel Wiesengrund Dinklage
Dinklage Hotel Wiesengrund Hotel
Hotel Hotel Wiesengrund
Wiesengrund
Hotel Wiesengrund Hotel
Hotel Wiesengrund Dinklage
Hotel Wiesengrund Hotel Dinklage
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Wiesengrund
9,8
Magnífic
10
Neteja
8,2
Ubicació
10
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Staffan
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staffan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ulf
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulf
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
d a
9 de maig de 2025
d a
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jakub
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jakub
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jakub
Viatge de negocis
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jakub
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beth
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beth
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Henrik
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En perle
Henrik
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Matthias
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angela
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ronny
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronny
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Konrad
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Konrad
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Andreas
11 de febr. de 2025
Andreas
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Malte
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Malte
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael Dyrholm
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael Dyrholm
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dick
Viatge en grup
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastiskt!
Dick
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Staffan
Viatge de negocis
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staffan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Etienne
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Etienne
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)