Lloguers de vacances a Districte de Porto
Canvia d’opinió
Reserva hotels amb cancel·lació gratuïta
Posa’t perepunyetes
Cerca gairebé un milió d’allotjaments arreu del món
Ciutats populars a Districte de Porto

Porto

Spot Family Apartments
Spot Family Apartments
9.8 de 10, Excepcional, (1102)
Preu actual: 123 €
taxes i impostos inclosos
18 de juny - 19 de juny

Eurostars Oporto
Eurostars Oporto
9.4 de 10, Excepcional, (481)
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny

Oca Ribeira do Porto AT
Oca Ribeira do Porto AT
9.4 de 10, Excepcional, (345)
Preu actual: 170 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny

Nôma Living Icon Apartments
Nôma Living Icon Apartments
9.4 de 10, Excepcional, (47)

YOUROPO - Bolhão
YOUROPO - Bolhão
9.6 de 10, Excepcional, (386)

YOUROPO - Taipas
YOUROPO - Taipas
9.6 de 10, Excepcional, (86)
Preu actual: 141 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny

Porto River
Porto River
9.6 de 10, Excepcional, (478)
Preu actual: 276 €
taxes i impostos inclosos
16 de juny - 17 de juny

Catarina Serviced Apartments
Catarina Serviced Apartments
9.4 de 10, Excepcional, (31)
El preu més baix per nit que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a una estada d’una nit per a dos adults. Els preus i la disponibilitat poden canviar. Pot ser que s’apliquin condicions addicionals.
Estalvia’t un 15 % de mitjana en centenars d’hotels si inicies la sessió
Opinions recents a Districte de Porto
Opinions recents a Districte de Porto

YOTEL Porto
3/5 Acceptable
"Decepcionante: No merece la pena pagar por el “upgrade” de vistas y falta de orientación al cliente
El hotel ofrece la opción de pagar un extra por una habitación en una planta alta con “vistas”, pero esto es engañoso.
La diferencia de precio no está justificada, ya que las vistas no son realmente destacables. Recomiendo reservar una habitación estándar y ahorrar ese coste adicional.
Además, la atención en recepción no fue la esperada.
La recepcionista insistía en vender su punto de vista en lugar de escuchar y atender las necesidades del cliente, lo que demuestra una falta de orientación al servicio.
Un trato más empático y centrado en el huésped mejoraría la experiencia en el hotel."
Un viatger verificat s’ha allotjat a YOTEL Porto