The Manor - New Delhi

Allotjament de 4.5 estrelles
Hotel de luxe a Nova Delhi amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Manor - New Delhi

Restaurant
Habitació destacada | Sala d'estar | Televisor LCD de 32 polzades amb canals digitals i televisor
Jardí
Façana frontal de l'allotjament
Restaurant

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Suite, terrassa

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
  • 54 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 44 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació destacada

8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 36 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Roba de llit hipoal·lergògena
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
77 Friends Colony West, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110065

Què hi ha als voltants

  • Temple ISKCON - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Mercat Central de Lajpat Nagar - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Institut del Cor Fortis Escorts - 3 minuts en cotxe - 2.5 km
  • Temple del Lotus - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Temple Swaminarayan Akshardham - 10 minuts en cotxe - 6.8 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Lajpat Nagar Station: 4 min en cotxe
  • Ashram Station: 5 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Pind Balluchi - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪The Golden Dragon - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Hong Kong - ‬8 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪INJA Restaurant - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Manor - New Delhi

Hotel de luxe d'estil boutique a prop de Porta de l'Índia
A prop d'on és Mercat Central de Lajpat Nagar trobaràs The Manor - New Delhi, que ofereix una terrassa, una cafeteria i un jardí. No deixis passar l'oportunitat de menjar a INJA, restaurant de les instal·lacions. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb una sala de jocs o videojocs i biblioteca.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Atenció multilingüe, porxo i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
A The Manor - New Delhi, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i caixes fortes amb espai per a portàtils. També s'inclouen altres avantatges com aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena, matalassos d'escuma viscoelàstica i cobrellits
  • Banys que inclouen articles de tocador gratuïts
  • Televisors d'alta definició de 32 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, bossetes de te i cafè instantani gratuïts i bullidores elèctriques

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:00: 840 INR per adult i 840 INR per nen
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Camillo's
  • INJA
  • Monique

Activitats

  • Biblioteca
  • Sala de jocs o videojocs

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 1 plaça/places d'aparcament accessible
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Arquitectura d'estil art-déco
  • Construït l'any 1953
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 5000 INR.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Si tens previst arribar més tard de les 19:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 1 poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000.0 INR per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 840 INR per adult i 840 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2000 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 5000 INR.
  • Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Manor Hotel New Delhi
Manor New Delhi
The Manor
The Manor New Delhi
The Manor - New Delhi Hotel
The Manor - New Delhi New Delhi
The Manor - New Delhi Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

The Manor - New Delhi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a The Manor - New Delhi?

Amb data 24 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a The Manor - New Delhi el dia 1 de jul. de 2025 són d'almenys 73,05 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a The Manor - New Delhi?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Manor - New Delhi?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Manor - New Delhi?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per 5000 INR.

The Manor - New Delhi ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 2000 INR per vehicle.

On es troba The Manor - New Delhi?

Aquest hotel per a famílies és a Nova Delhi i es troba al districte històric. És a menys de 3 km de Institut del Cor Fortis Escorts, Mercat Central de Lajpat Nagar i Temple ISKCON. Parc Zoològic Nacional i Mercat de la Colònia Kailash també són a menys de 5 km. Ashram Station és a 5 min a peu i Vinobapuri Metro Station, a 12 min.

Opinions: The Manor - New Delhi

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 75 de 125 opinions
Puntuació 8: Bo. 30 de 125 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 7 de 125 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 125 opinions
Puntuació 2: Horrible. 6 de 125 opinions

9,4/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

7,6/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,8/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Anne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Benjamin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Fabulous choice!

Very nice and quiet place! You will love the birds chirping in the morning, service was on point, restaurant very good. Highly recommend it 👌
Estada d’1 nit (març 2025)

2/10, Horrible

Rajeev, weston

Estada d’1 nit (març 2025)

4/10, Deficient

Rajeev, weston

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Property is dated. Designed to be a boutique hotel, it’s seen better days. Furnishings are worn, faucets look rusty, A/c is temperamental, and air purifiers send out dirty smelling air. Hotel promised to change air purifier — a required amenity in a city as polluted as Delhi — and swapped it with one that didn’t even turn on. Food in restaurants is overpriced; you can get a full 5-star lunch for the costs of breakfast. Hotel was in an area convenient to visit family but never again will I suffer this experience. Managers when confronted acted as tho these were my issues as opposed to genuine concerns about a substandard experience! Most quality establishments would offer a meal or some amenity for such a situation; I got a cold shoulder and a barrage of excuses. Much better price value can be had even in Delhi!
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Eshaan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Decent stay for one night if passing by in city. Would not stay for entirety of vacation
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Phillip

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful Boutique Hotel! We arrived in New Delhi to be able to take an early 6am train the following morning to Agra to see the Taj Mahal. We needed a thotel not far form the station. We were picked up at the airport and taken to The Manor. As we checked in the owner and Manager ,Mr Singh, greeted us with such wonderful hospitality as he share a little about himself and the history of this gem of a hotel. We have stayed in 5 star hotels all over the world and The Manor had so many of the amenities you find in a 5 star hotel . Such attention to detail! We had a wonderful meal in the on site restaurant Camilla's and Sachin the waiter met all our special meal preparation requests! I would highly recommend The Manor....and we are traveling around the world in 67 days..so we are staying in A Lot of different hotels!
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Donna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Return to The Manor, A Delhi Boutique Hotel

I have returned to The Manor because I love smaller boutique hotels .This is a 14 room hotel that has personal care for each of its guests. It is classically designed but showing a little wear today.The staff is kind, & attentive but there are a couple drawbacks today I believe the owner should attend to: 1.Better Room Air Purifiers (not the one present): We were not informed upon arrival of the room the air purifier and the very poor, dangerously unhealthy polluted exterior air seeped into the room causing us to sleep and wear n95 masks IN our room fir two days before complaining and then the staff informed us if an existing purifier that should have been plugged in. Still other hotels have better room air purifiers and it’s my hope that The Manor improves this equipment. 2. Faster attention to technical issues (no TV internet for 3 of the 5 day stay). 3. Dense Traffic: Traffic of the main road outside the hotel,although not noticeable much inside the hotel grounds,is dense . However, not a big issue. 4. Staff to Better Inform: We were not informed about the Bakery on the grounds until we were set to leave. We were not informed the 1st day of the one Indian breakfast option. Just because we were Westerners didn’t mean we only wanted eggs & toast. We complained & after that each morning breakfast was great. Staff very attentive. 5. Last Day:We had to leave before the breakfast room officially opened by 1/2hr They could not accommodate a “to go”anything. Not good service
Estada de 6 nits (des. 2024)

2/10, Horrible

Daniel

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Never picked up had to go to another hotel

Extremely disappointed with this hotel . I arranged for collection and they didn’t come . The place was further away than stated and I had to book another hotel because I was stranded . They didn’t even check or care whether I came or not I wish to complain and request a refund for inaccuracies and being let down
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Srinjoy

Estada de 4 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

Jordan, London

They said they didn’t have our reservation and then charged us more for a night.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

George

Viatge en família
It got the job done. Had to carry suitcases up the stairs and through a few corridors.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

Rahul

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great hotel in New Friends Colony. Clean property, rooms, courteous/excellent staff/service. Would definitely stay here again. Would ask hotel to improve their internet access, which dropped very often.
Estada de 4 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Ritesh

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Pathetic

Stay was pathetic… there’s a railway track behind the hotel and every 20-30 mins you could feel the vibration in the room. The room was so-so… no character. The in-room dining was horrendous. The tool an hour to deliver the food and it was cold. For the price the Hotel is definitely not worth it.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

William

Estada d’1 nit (nov. 2024)

4/10, Deficient

CO LTD

Estada de 3 nits (set. 2024)

4/10, Deficient

LEE

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel front was unable to locate our reservation made through Expedia. We paid a night with new reservation and requested a refund to Expedia. Still no idea what was the cause of problem. Expedia chat was very helpful for me to report this problem and the troubleshoot was made on time via email. However, hotel did not tell me anything about this. Definitely not want to select this hotel due to this bad experience. Expedia service was satisfactory
Estada de 2 nits (set. 2024)

8/10, Bo

Karan

Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Saurabh

Estada de 2 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Hideta

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel itself was unique and comfortable. The location was near the ring road and was easy to access by car too.
Estada de 4 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Anupreet

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wonderful stay Very convenient for south Delhi Mr Puri manager was very friendly and helpful Breakfast options were great
Estada de 6 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Cameron

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beautiful property with wonderful staff in a lovely quiet part of Delhi. Thank you Mr Singh!
Estada de 4 nits (març 2024)

8/10, Bo

Kristine

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
.
Estada d’1 nit (març 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
As ardent modernist fans we thought the Manor would be the highlight of our trip but on arrival the gentleman on duty walked us out of the hotel, out of the property, and put us in a room in the hotel nextdoor. We questioned him and he simply repeated that 'this is part of the Manor property' until we gave up. We were in another cheaper hotel (76 Friends Colony). I wish he'd simply been honest and explained why we couldn't have the room we booked, but he was insistent that we hadn't left the Manor, even though he'd just walked us down the road past two sets of security to a separate property. Shady and disappointing. We asked to look around the Manor and were told upstairs was 'only rooms'. Later we found a whole guest roof terrace which we also missed out on. Bitterly disappointing end to our trip.
Estada d’1 nit (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

非常に良い。

大変満足しました。ありがとうございした。
Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10, Bo

Victor

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (gen. 2024)