The Grand New Delhi

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Nova Delhi amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Grand New Delhi

Interior
2 bars, un bar de tapes, un bar de copes i un lounge al vestíbul
Jardí
Sales de tractament per a parelles, sauna i banyera d'hidromassatge
Exterior

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Aparcament inclòs
  • Gimnàs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions

Estudi Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Estudi en suite superior, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite empresarial

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
  • 69 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite executiva

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 88 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
  • 111 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Club

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
  • 42 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite presidencial

El més destacat

Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Taula de menjador
Televisor d'alta definició
Matalàs amb encoixinament addicional
  • 199 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits dobles

Habitació Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual

Habitació doble Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
  • 40 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 1 llit individual

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Vasant Kunj, Phase II, Nelson Mandela Road, New Delhi, Delhi N.C.R, 110070

Què hi ha als voltants

  • DLF Promenade Vasant Kunj - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Ambience Mall - 7 minuts a peu - 0.6 km
  • DLF Emporio Vasant Kunj - 10 minuts a peu - 0.9 km
  • Worldmark - 5 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Qutub Minar - 8 minuts en cotxe - 5.7 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Sardar Patel Station: 9 min en cotxe
  • Vasant Vihar Station: 4 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 17 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Paul - ‬5 minuts a peu
  • ‪Punjabi By Nature - ‬5 minuts a peu
  • ‪Punjab Grill - ‬6 minuts a peu
  • ‪Taco Bell - ‬6 minuts a peu
  • ‪Jamie's Italian - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Grand New Delhi

Hotel de luxe per a famílies a Vasant Vihar
Has pensat a allotjar-te a The Grand New Delhi? Aprofita que ofereix una terrassa, botigues a les instal·lacions i una cafeteria. Dona't el gust amb un massatge suec, un tractament d'hidroteràpia i un tractament corporal a l'spa de les instal·lacions. El restaurant de les instal·lacions, DKK, ofereix cuina local i internacional. S'ofereixen classes de ioga al gimnàs; l'allotjament també posa un jardí, una perruqueria i servei de bugaderia i tintoreria a disposició dels clients. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un servei de lloguer de cotxes a les instal·lacions i 2 bars a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure de temporada i una piscina infantil, amb gandules, para-sols de piscina i un socorrista a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i servei de cangur (de pagament)
  • Premsa gratuïta al vestíbul, servei de consergeria i porter o grum
Característiques de l'habitació
Les 382 habitacions disposen de comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Matalassos amb encoixinament addicional i cobrellits
  • Capçals de dutxa tipus cascada, banyeres profundes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors d'alta definició de 40 polzades amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, serveis de cura d'infants i bossetes de te i cafè instantani gratuïts

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de connexió amb el centre comercial gratuït
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència gratuït, vigilat i descobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: entre 1500 i 1500 INR per adult i 1250 i 1250 INR per nen
  • 2 bars
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Aqua BAR
  • Cascade
  • DKK
  • G Bar

Activitats

  • Centre de benestar
  • Classes de ioga
  • Compres
  • Piano
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Servei de cangur o de cura d'infants a l'habitació
  • Socorristes a les instal·lacions

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 2 sales de reunions
  • Centre de conferències (604 metres quadrats d'espai)
  • Sala d'ordinadors

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Para-sols de piscina
  • Terrassa

Spa complet

  • 7 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Embolcalls depuratius
  • Exfoliacions corporals
  • Hidroteràpia
  • Manicures i pedicures
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Piscina d'hidromassatge
  • Reflexologia
  • Sala de vapor
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sauna
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Dispositius d'audició assistida
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Portes aptes per a cadires de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 6 plantes
  • Construït l'any 2002
  • Sala de banquets
  • Socorristes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Matalàs amb encoixinament addicional
  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera i dutxa independents
  • Banyera profunda
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Paper higiènic
  • Raspall i pasta de dents
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor d'alta definició de 40 polzades amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 10 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2500.0 INR per dia
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 1500 i 1500 INR per adult, i entre 1250 i 1250 INR per nen (preu aproximat).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 2500.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Mesos en què la piscina de temporada és oberta: març-octubre
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Grand New Delhi
Grand New Delhi Hotel
Grand New Delhi
The Grand New Delhi Hotel New Delhi
Hotel The Grand New Delhi
The Grand Hotel New Delhi
The Grand New Delhi Hotel
The Grand New Delhi New Delhi
The Grand New Delhi Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

The Grand New Delhi té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil.

The Grand New Delhi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Grand New Delhi?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Grand New Delhi?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Grand New Delhi?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba The Grand New Delhi?

Aquest hotel per a famílies és a Nova Delhi i es troba a prop de l'aeroport. És a menys de 10 min a peu de Ambience Mall, DLF Promenade Vasant Kunj i DLF Emporio Vasant Kunj. Worldmark i Universitat Jawaharlal Nehru també són a menys de 5 km.

Opinions: The Grand New Delhi

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 163 de 548 opinions
Puntuació 8: Bo. 164 de 548 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 96 de 548 opinions
Puntuació 4: Deficient. 53 de 548 opinions
Puntuació 2: Horrible. 72 de 548 opinions

7,6/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Vikram

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Everything is fabulous. Especially the gardens.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

neena

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats
Staff was very helpful
Estada de 3 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Jasmat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
There is nothing unique. The property is old and customer service is very poor. Complain about the AC, but never fixed. Finally gave me anothe room at last night stay but same issue. I will never stay thos hotel in my life regardless
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

Kulwant, Pinner

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Manan

Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

Sandra

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Himank

Estada de 2 nits (març 2025)

4/10, Deficient

AbdulRehman

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great property run by incapable staff
Estada de 2 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Onkar

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Worst Hotel Experience

It was Hot - AC didn’t work and upon calling the service, we were told it wasn’t turned and they fixed but it didn’t get even afterwards. My bother stayed here few months ago and he recommended me that was the only reason I decided to stay but I will never stay or recommend anyone ever.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

sachin

Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

sanjeev

Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Yatharth

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

Romika

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei
Utrolig slitt hotell med uprofesjonelle ansatte
Estada de 3 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

naresh

Viatge en parella, Viatge de negocis
To improve a lot
Estada de 2 nits (febr. 2025)

4/10, Deficient

Abhinav

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Shivang

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great property. Can do with more staff at the reception and at the gate to greet the guests but overall great value for money and good service.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Jagdish

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very convenient for the airport
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Tamara

Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Shuchi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The rooms are good and big but the washrooms are not clean properly. I saw pee on toilet seat.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Jasbir

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rooms need Updrade

Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Vin, Chanhassen

I wasn’t impressed. I was on the 4th floor and it had a bathroom smell as soon I walked to my room. Carpets were old and looked ok. My AC didn’t cool despite my complaints. They sent an electrician but still it didn’t get done. They were hesitant to change my room and I dropped the idea of going through inconvenience. It was ok.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

FRANCIS

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Enjoyable stay at the Grand New Delhi

we had a very pleasant stay at this hotel. The staff was very efficient and courteous. Ajay at the entrance who showed us his 6 fingers very proudly was helpful in settling our fare with the cab driver as we didn't have change in local currency. Nikuns at the reception and all the staff were very helpful.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

FRANCIS

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

shower are slippery

Hotel is very clean. Shower area is slippery.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Vipin

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I recently stayed at The Grand Hotel with my wife and two kids, and unfortunately, our experience was far from satisfactory. We had a late-night flight, which is why we requested a late check-out. However, when we returned to our room around noon, we found it locked. After asking for a key change, we were still unable to access our room. To make matters worse, we encountered a significant issue with the toilet, as there was no water available. We called the reception more than ten times, but the response was extremely poor. On three occasions, we were transferred to a duty manager, but he didn’t address our concerns and seemed more interested in chatting with others than helping us. After countless requests, we were finally moved to a different room at 3:15 PM, which was the last available room in the hotel wing. This was incredibly inconvenient, especially with two young children (ages 7 and 2) and all our belongings to manage. The way we were treated during this ordeal felt like torture, and it has left a lasting impression on us. I cannot recommend this hotel to anyone based on our experience. I hope management takes this feedback seriously to improve their service in the future. **Rating: ★☆☆☆☆**
Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Rajiv

Estada d’1 nit (des. 2024)