Amfitrió particular

Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Mahagun Metro Mall

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara

Àrea amb seients del vestíbul
Piscina coberta
Instal·lacions cobertes per a la celebració de casaments
Roba de llit d'alta qualitat, minibar i caixa forta a l'habitació
Lounge

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Gimnàs
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Roll-in Shower)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals

Habitació executiva, 2 llits individuals, no fumadors

El més destacat

Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
C-5 Sector-18, Vasundhara, Ghaziabad, Delhi N.C.R, 201010

Què hi ha als voltants

  • Mahagun Metro Mall - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Shipra Mall - 4 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Hospital Max Super Speciality - 6 minuts en cotxe - 7.6 km
  • Complex Esportiu Yamuna - 8 minuts en cotxe - 5.8 km
  • Mercat de Laxmi Nagar - 9 minuts en cotxe - 11.5 km

Com moure’s per la zona

  • Vaishali Station: 19 min a peu
  • Anand Vihar Pink Line Station: 7 min en cotxe
  • Ghaziabad (HDO-Hindon): a 21 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Nazeer's - ‬14 minuts a peu
  • ‪Sagar Ratna Restaurant - ‬12 minuts a peu
  • ‪Domino's Pizza - ‬15 minuts en cotxe
  • ‪Country Inn Red Light - ‬13 minuts a peu
  • ‪Shree Rathnam - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara

Hotel amb Shipra Mall a prop
Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara, amb Mahagun Metro Mall i Estupa de Buda I i II a poca distància, ofereix una terrassa superior, una cafeteria i un jardí. El restaurant de les instal·lacions, Capers, ofereix cuina internacional. La wifi gratuïta a l'habitació, amb 25 Mbps o més de velocitat, està disponible per a tots els clients, juntament amb una bugaderia i un bar.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina coberta
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), registre de sortida exprés i servei de cangur (de pagament)
  • Ascensor, sala de recepcions i barbacoa
  • Als comentaris dels clients es parla bé del bon estat de l'allotjament
Característiques de l'habitació
Les 96 habitacions, moblades individualment, ofereixen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres detalls, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Capçals de dutxa tipus cascada, combinacions de dutxa i banyera i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
  • La connexió wifi gratuïta a les zones comunes té un límit de 2 dispositius

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament amb assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 499 INR per persona
  • Bar o cafeteria
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Bliss
  • Capers

Activitats

  • Centre de benestar
  • Piscina coberta

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina coberta
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Corda d'emergència al bany
  • Dispositius d'audició assistida
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Seient del vàter elevat
  • Senyalització en braille o en relleu
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 11 plantes
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LCD amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 INR per nit
Hi ha bressols disponibles per 1000.0 INR per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit en efectiu de 2000 INR per allotjament i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 499 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per l'ús del bressol: 1000.0 INR per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
La wifi gratuïta de les zones comunes té un límit de dispositius: 2

L’allotjament també es coneix com a

Golden Tulip Vasundhara Hotel Ghaziabad
Golden Tulip Vasundhara Hotel
Golden Tulip Vasundhara Ghaziabad
Golden Tulip Vasundhara Hotel
Hotel Golden Tulip Vasundhara Noida
Noida Golden Tulip Vasundhara Hotel
Hotel Golden Tulip Vasundhara
Golden Tulip Vasundhara Noida
Golden Tulip Hotel
Golden Tulip
Golden Tulip Vasundhara
Golden Tulip Vasundhara Hotel Suites
Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara Hotel
Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara Ghaziabad
Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara Hotel Ghaziabad

Preguntes freqüents

Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta. Horari de la piscina: 07:00-19:00.

Quant costa allotjar-se a Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Amb data 3 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara el dia 6 d’ag. de 2025 són d'almenys 59,14 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara?

Aquest hotel és a Vasundhara, a menys de 5 km de les atraccions següents: Mahagun Metro Mall, Estupa de Buda I i II i Shipra Mall. Hospital Max Super Speciality i Complex Esportiu Yamuna també són a menys de 10 km. Vaishali Station és a 19 min a peu.

Opinions: Ramada by Wyndham Ghaziabad Vasundhara

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 11 de 37 opinions
Puntuació 8: Bo. 15 de 37 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 5 de 37 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 37 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 37 opinions

8,2/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

8,8/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Rajneesh

Viatge en grup
Què li ha agradat: Comoditats
Nice property
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

Praveen

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dining options at the hotel were limited. Not much option around the facility either.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Rajneesh

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Praveen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Conveniently located.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Rajaram Reddy

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

A good hotel there is scope for lot of improvement

The room is quite good. The fridge in the room doesn’t work and the elevator sucks. Power to all the amenities in the room including the AC and Fridge is cut off when the key card is removed. Hence, you will always return back to a very hot room. The restaurant doesn’t serve alcohol and the breakfast spread is very limited. The staff are very helpful, attentive and customer centric.
Estada de 2 nits (abr. 2024)

2/10, Horrible

Sudhanshu

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Aparna

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing staff - very responsive!
Estada d’1 nit (gen. 2024)

4/10, Deficient

Prati Pal

Estada d’1 nit (set. 2022)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Location of the property is good. Nice place to stay in Ghaziabad. Staff is also good.
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

WOO JUN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

조금의 단점은 있지만 좋은 호텔

출장을 위해 방문한 호텔입니다. 전반전으로 직원들이 친절하였고, 청결도도 괜찮았습니다. 호텔 조식의 종류는 20가지 정도로 다양했으나, 맛은 그럭저럭이었습니다. 오믈렛은 맛있었습니다. 칫솔, 치약, 헤어드라이어가 없는것은 단점이었습니다. 호텔교통이 좋은편은 아닙니다. 룸서비스 이용시 맥주는 주문할수 없습니다. 하지만 전반적으로 만족했던 호텔입니다. 다음번에도 기회가된다면 이용하겠습니다.
Estada de 5 nits (set. 2019)

2/10, Horrible

NOIDABusiness

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was extremely frustrated that I had to complain on both days of my stay to get hot water in the bathroom. Even worse the house keeping staff didn't acknowledge the problem and kept insisting that luke warm water is hot water. I missed my dinner meeting because of the wait to get hot water. Don't stay here if you have things to do on time.
Estada d’1 nit (jul. 2019)

4/10, Deficient

Roger

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei

Unhelpful staff, nonfunctional wifi & no hot water

Not even close to a four star hotel. I stayed here for an Indian wedding event for a close friend. The issues with this hotel started before I even checked in. I had booked and prepaid for two nights with a refundable rate. I called more than a week in advance to revise my booking with hotels.com and Golden Tulip's hotel staff directly to make my reservation for only one night instead of two. Quite simply the manager and staff were unwilling to help to remove the second night of my booking because the hotel was full and somehow they thought that removing the second night would cancel my entire reservation. This was completely unacceptable. How antiquated is their booking system? Upon check-in I took up this same matter in person with the manager and still got no satisfaction. In addition to this issue, the hotel itself had several short comings. Key among them was non functional wifi in the room and lukewarm water in the showers not to mention the power was interrupted in my room several times. Also, I found out the pool was under construction and for access to the gym you had to go to the front desk and have a staff member escort you to a separate part of the building. Overall a very disappointing experience.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Mark, Ventura

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The property was fine. Not really grounds to walk around. Staff was very nice and helpful. Food was pretty good but had no variety. WiFi was terrible.
Estada de 3 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
L'air conditionné ne descendait pas en dessous de 25°
Estada de 3 nits (febr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The hotel is clean and the room is very comfortable. This hotel is a great value. Breakfast offered a nice variety of food, and the service was excellent.
Estada d’1 nit (gen. 2019)

10/10, Excel·lent

Nikhil

Good deal for a nice, quite stay

It was a pleasant stay at Golden Tulip. The hotel is clean and nice. The breakfast spread is limited but considering the price paid for the hotel, it was decent enough. The restaurant is quite spacious and there is a professionally managed gym that is a good news for travellers who like to stay fit during their travels.
Estada de 4 nits (ag. 2018)

8/10, Bo

Juanjo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good hotel in Ghaziabad

Internet didn't work well but the rest was OK. I recommend it since the quality/price ratio is good.
Estada de 2 nits (març 2018)

10/10, Excel·lent

Subhash, Kolkata

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel in the city

More than value for money. Room with good ambience and staff with very pleasing manners. A welcone drink after long travel would however been more refreshing.
Estada de 3 nits (nov. 2017)

8/10, Bo

Dipan, Dallas TX

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Decent stay

Room was very decent. Breakfast was also delicious. Breakfast area was clean. Three negatives. 1) The receptionist refused to provide two room keys simply stating we are here 24/7 so 1 key should be sufficient. Never heard this at any hotel before. 2) Even though room was paid on expedia in full, he asked fr $2000 rupee in advance incase of any usage of minibar or restaurant. It was refundable. 3) out of 3 night stay, 1 and 2 nights the rooms were cleaned and smelled ok. The 3rd night, when we got back to the room, the bathroom smelled so much with smoke, so not sure if the housekeepers are smoking or what.. but that was very weird.
Estada de 3 nits (oct. 2017)

10/10, Excel·lent

JIE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2017)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very very baad experience .The hotel staff do very wrong things with coustomer they charge the amount without any reasons

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bad experience,we booked for nonsmoking room but u

Bad experience not provide nonsmoking room . Staff behaviour was not good.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Really enjoyed hotel. Not so much the area.

The hotel is very good and the staff are excellent. Very helpful and kind. We loved our stay. The local area however is very dirty and there is a pile of garbage outside the front gate. I know the hotel doesn't have control over that area, however, it makes it unpleasant to step outside for any period of time.

8/10, Bo

Cecilia

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Staff was very helpful and nice.