Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Ghaziabad amb 3 restaurants i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

Hi ha 3 restaurants amb plats de cuina internacional
Suite Deluxe | Cobrellits, matalassos d'escuma viscoelàstica i minibar
Façana frontal de l'allotjament
Vestíbul
Piscina a l'aire lliure (horari: 07:00-20:00) i gandules

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Piscina
  • Gimnàs
  • Bar
  • Aparcament inclòs
  • Esmorzar disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Suite executiva

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
  • 52 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite Deluxe

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació empresarial

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
  • 39 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe

7,0 sobre 10
(2 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
  • 31 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
  • 31 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR es troba a prop del passeig marítim, a Vaishali, i té connexió amb una estació de tren/metro. Podràs visitar punts d'interès destacats de la zona, com ara Temple Swaminarayan Akshardham i Fort Vermell. Porta de l'Índia és un altre lloc recomanat per visitar.
Mapa
H-3, Sector - 14, Kaushambi, Ghaziabad, Delhi N.C.R, 201010

Què hi ha als voltants

  • Hospital Max Super Speciality - 4 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Mercat de Laxmi Nagar - 7 minuts en cotxe - 7.2 km
  • Temple Swaminarayan Akshardham - 9 minuts en cotxe - 5.8 km
  • Fort Vermell - 13 minuts en cotxe - 14.0 km
  • Porta de l'Índia - 15 minuts en cotxe - 13.4 km

Com moure’s per la zona

  • Kaushambi Station: 14 min a peu
  • Estació de East Vinod Nagar - Mayur Vihar - II: 5 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 59 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Haldiram's - ‬5 minuts a peu
  • Avatar
  • Sin - The Pastry Shop
  • Mocking Bird
  • ‪Rajmahal Restaurant - ‬12 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

Hotel de luxe amb Porta de l'Índia a prop
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR, amb Temple Swaminarayan Akshardham i Fort Vermell a poca distància, ofereix una cafeteria, un jardí i una perruqueria. Regala't algun dels serveis de l'spa, com ara un tractament facial, una exfoliació corporal o una manicura o una pedicura. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, esmorzar dinar, dinar, sopar i cuina internacional. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil, amb gandules
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, magatzem d'equipatge i aparcament per a bicicletes
Característiques de l'habitació
Les 147 habitacions tenen detalls com ara servei d'habitacions les 24 hores i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com servei d'habitacions nocturn i wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Capçals de dutxa tipus cascada, bidets i banyeres o dutxes
  • Televisors d'alta definició amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 850 INR per adult i 500 INR per nen
  • 3 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Restaurant privat i per a parelles
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • BREWHOUSE
  • SULTAN
  • THE GREAT KABAB FACTORY

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 10 sales de reunions
  • Centre de conferències

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Hort
  • Jardí

Spa

  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Capçal de dutxa de mà
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 11 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són d'origen local
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Arquitectura d'estil tradicional
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Construït l'any 2012
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • Informació sobre la cultura i l'ecosistema locals
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Es proporcionen llençols
  • Matalàs d'escuma viscoelàstica

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera o dutxa
  • Barnussos
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Il·luminació LED
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 48 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Please note that PAN cards are not accepted as identification at this property.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 INR per estada
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 3000 INR per estada

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 850 INR per adult i 500 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2250 INR per habitació només l'anada.
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per estada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Outside food and alcohol are not permitted.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 07:00-20:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada

L’allotjament també es coneix com a

Radisson Blu Ghaziabad
Radisson Blu Hotel Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad
Hotel Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Noida
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel Noida
Noida Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Noida
Hotel Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR
Radisson Blu Hotel Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Ghaziabad
Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR Hotel Ghaziabad

Preguntes freqüents

Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure i una piscina infantil. Horari de la piscina: 07:00-20:00.

Quant costa allotjar-se a Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

Amb data 15 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR el dia 17 d’ag. de 2025 són d'almenys 55,78 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 2250 INR per habitació.

On es troba Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR?

Aquest hotel de luxe és a Vaishali i a menys de 15 km dels atractius següents: Temple Swaminarayan Akshardham, Fort Vermell i Porta de l'Índia. Kaushambi Station és a 14 min a peu i Vaishali Station, a 29 min.

Opinions: Radisson Blu Kaushambi Delhi NCR

Opinions

8,0

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 81 de 174 opinions
Puntuació 8: Bo. 44 de 174 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 22 de 174 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 174 opinions
Puntuació 2: Horrible. 19 de 174 opinions

8,4/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

8,4/10

Comoditats

8,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Akanksha

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Everything was great, however a poolside restaurant would be cherry on top
They gifted me chocolate after checkout
After our breakfast, i was offered with a cheesecake
Since i celebrated my birthday, they sent a complimentary cake
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Abhishek

Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Orna

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is due for a serious facelift; from dirty windows to the point I could not see outside (and when I could, that sight was not pretty at all), to dirty/torn carpets and patched walls and old room furniture that have seen far better days
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Ravi

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Young Wook

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kind staff
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Zainab

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall i had a good experience.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Atul, Lubbock

Què no li ha agradat: Neteja
The first time I checked in, I got a real dirty and terrible room. I had to insist on another room and finally they upgraded my room which was okay. However, the staff and service in the breakfast area was mediocre and inconsistent.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

4/10, Deficient

Anil

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Not a 5 star hotel more like a 2-3 star at best

Rooms are dated took me back to the 80 s mosquitoes in the room light switches that don’t work and are loose carpet seems like it hasn’t been washed since being fitted lime scale on the taps water leak marks in the room furniture was dated and chipped basically the hotel rooms all need to be modernised reception and restaurant very nice with good varieties of dishes
Estada de 2 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

alan

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Avoid!!

Was given an up when I arrived which was the only nice thing. As i booked in receptionist told me I had no breakfast i said I did. In the end I had a confirmation from hotels dot com that I did indeed have breakfast but the reception team were adamant that I didnt. Then the barman basically told me it was a serviced bar and to go next door. I had to have my room door looked at as it would not unlock. Aircon did not work and my room was freezing. All in all pretty crap. Staff in this place have a really poor attitude. I would not recommend a stay here.
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

Dushyant

Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Jin Tae

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

깔끔, 깨끗, 편함

깔끔하고 깨끗한 객실이 마음에 들었습니다. 편히 쉴 수 있었어요.
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Shifa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

Avish

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Horrible!! A FUIR !!

Chambre agréable et propre. Cependant, les parties communes (couloirs, ascenseurs) étaient assez sales, le ménage est clairement à revoir. J'ai rencontré un problème avec la serrure de ma chambre, ce qui m'a obligé à faire plusieurs allers-retours à l'accueil alors que j'étais extrêmement fatigué. Un technicien est finalement intervenu pour tenter de la réparer, mais cela a pris plus d'une heure sans résultat. La serrure ne fonctionnant toujours pas, j'ai demandé à changer de chambre. Le personnel à l'accueil a été très compréhensif, mais une autre personne, venue constater le problème sur place, a été particulièrement désagréable, voire agressive. Je ne reviendrai jamais dans cet hôtel et ne le recommande absolument pas !!!
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

DAVID

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Our cleaner Bhole was brilliant, friendly, polite and always ensured we had everything we wanted, water, toilet rolls etc. Staff in the BrewHouse were friendly and meals were nice.
Estada de 14 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

David

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei

Aucune flexibilité

Hôtel non arrangeant du tout
Estada de 6 nits (set. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room was cancelled by the time I had arrive in spite of informing them twice in advance that I will reach by 1 am. After lot of struggle managed to get a room but the effort at 1 am in the morning left a bad taste in the mouth.
Estada d’1 nit (set. 2024)

10/10, Excel·lent

minki

Estada de 3 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

wily, Hollywood

Viatge en parella
Què li ha agradat: Comoditats
er clean, comfortable beds, but remember this is india. It was perfect for our rest stop!
Estada d’1 nit (set. 2024)

4/10, Deficient

Raj Narayan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It’s near Gazipur dump yard stinky and not proper place to stay.Facility at hotel is like oyo room. Self service spirit younger people can live here.No one available on help desk number 6203 . Reception people don't pick the phone.For two guests in a room are provided one glass one small dirty tovel and many more . There is no system of billing at the time of check out but you have to pay every order at the time of delivery like road side Dhaba.
Estada de 2 nits (ag. 2024)

4/10, Deficient

Vivek

Què no li ha agradat: Personal i servei
Their is water leakage from the basin
Estada d’1 nit (ag. 2024)

8/10, Bo

Tarush

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great stay but room service can be improved
Estada d’1 nit (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Sanjit

Estada d’1 nit (ag. 2024)

2/10, Horrible

naresh

Outdated
Estada de 3 nits (juny 2024)

8/10, Bo

Wei ning

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2024)

6/10, Acceptable

Sunil Kumar, Walnut Creek

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Filthy carpets in the room. Did not provide a room that was booked
Estada d’1 nit (maig 2024)