Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Nova Delhi amb 2 restaurants i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar

Piscina a l'aire lliure de temporada i gandules
Vestíbul
Suite, 2 dormitoris | 1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i decoració individual
1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i decoració individual
Sales de tractament per a parelles i tractaments corporals

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Spa
  • Servei de neteja
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Suite, 1 dormitori

El més destacat

Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
  • 61 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior (Bed type is subject to availability)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació empresarial (Business Class)

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 33 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite júnior

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 53 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite, 2 dormitoris

El més destacat

Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
  • 142 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot No D, Dist Centre, Outer Ring Road, Paschim Vihar, New Delhi, Delhi N.C.R, 110063

Què hi ha als voltants

  • Pacific Mall - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Centre del Districte de Janakpuri - 4 minuts en cotxe - 5.0 km
  • Temple ISKCON Punjabi Bagh - 6 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Institut i Centre de Recerca del Càncer Rajiv Gandhi - 7 minuts en cotxe - 6.4 km
  • Centre comercial New Delhi City Center - 7 minuts en cotxe - 6.8 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Nangloi Station: 6 min en cotxe
  • Paschim Vihar West Station: 2 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 44 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬12 minuts a peu
  • ‪Level 2 - ‬3 minuts a peu
  • ‪Bikaner Cornervala - ‬11 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬12 minuts a peu
  • ‪Pearl - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar

Hotel de luxe a prop de Centre del Districte de Janakpuri
A Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar t'esperen una terrassa, botigues a les instal·lacions i una cafeteria. Dona't el gust amb un tractament de reflexologia, una manicura o una pedicura i un massatge de teixits profunds a Vyoma Spa, l'spa de les instal·lacions. Els dos restaurants de les instal·lacions ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina índia. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un jardí i una perruqueria a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure de temporada i una piscina infantil, amb gandules
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, esmorzar d'estil bufet (de pagament) i registre de sortida exprés
  • Porter o grum, caixa forta a la recepció i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Les 178 habitacions moblades individualment inclouen servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils, a més de serveis com wifi gratuïta i cadires d'escriptori.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i compostatge
  • Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient, banyeres o dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors de pantalla plana de 42 polzades amb canals digitals
  • Armaris robers o de rebost, bressols gratuïts i bullidores elèctriques

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Restriccions d'alçada a l'aparcament de les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 999 INR per adult i 499 INR per nen
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Indyaki
  • Level 2
  • Oro
  • Tea Lounge

Activitats

  • Centre de benestar
  • Compres
  • Piscina de temporada a l'aire lliure
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Dormitori independent
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina de temporada a l'aire lliure
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Reflexologia
  • Sales de tractament per a parelles
  • Sales de tractaments de spa
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 2 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarmes visuals als passadissos
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Aparcament amb assistència per a vehicles adaptats per a cadires de rodes
  • Ascensor (porta de 107 centímetres d'amplada)
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Centre de negocis accessible en cadira de rodes
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Restaurant accessible en cadira de rodes
  • Servei de transport accessible des de o fins a l'aeroport
  • Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 12 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Almenys un 80 % dels aliments són ecològics
  • Arquitectura d'estil art-déco
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Compensacions anuals adquirides per a almenys un 10 % de la petjada de carboni
  • Construït l'any 2010
  • Finestres de doble vidre
  • Gots reutilitzables
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral contra el malbaratament alimentari
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de banquets
  • Vaixella reutilitzable
  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Banyera o dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 42 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Cadira d'escriptori
  • Caixa forta
  • Compostatge
  • Decoració exclusiva
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions connectades disponibles
  • Il·luminació LED
  • Lavabos amb ús eficient de l'aigua
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Renovacions i tancaments

Aquestes instal·lacions tanquen segons la temporada cada any entre les dates 12/febrer i 20/febrer:
  • Piscina

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2000.0 INR per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 8999 INR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1500 INR per nen (3-10 anys)
  • Abans d'efectuar l'entrada, cal abonar un dipòsit de danys de 5000 INR.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 999 INR per adult i 499 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3000 INR per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Càrrec pel llit addicional: 2000.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 març-31 octubre
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

New Delhi Paschim Vihar
Paschim
Paschim Vihar New Delhi
Radisson Blu Hotel New Delhi
Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar
Radisson Blu Hotel Paschim Vihar
Radisson Blu Hotel Paschim Vihar New Delhi
Radisson Blu New Delhi Paschim Vihar
Radisson Blu Paschim Vihar
Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar Hotel
Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar New Delhi
Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure de temporada i una piscina infantil. La piscina es tanca per temporada cada any durant aquest període: 12/febrer - 20/febrer.

Quant costa allotjar-se a Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar?

Amb data 17 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar el dia 1 de jul. de 2025 són d'almenys 52,75 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar?

Registre de sortida: migdia. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 3000 INR per vehicle.

On es troba Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar?

Aquest hotel de luxe es troba a Punjabi Bagh i a menys de 3 km de les atraccions següents: Temple ISKCON Punjabi Bagh, Pacific Mall i Centre del Districte de Janakpuri. Mangalam Place Mall i Institut i Centre de Recerca del Càncer Rajiv Gandhi també són a menys de 10 km. Peeragarhi Station és a 23 min a peu.

Opinions: Radisson Blu Hotel New Delhi Paschim Vihar

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 136 de 423 opinions
Puntuació 8: Bo. 116 de 423 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 64 de 423 opinions
Puntuació 4: Deficient. 41 de 423 opinions
Puntuació 2: Horrible. 66 de 423 opinions

7,4/10

Neteja

7,4/10

Personal i servei

7,0/10

Comoditats

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Vishal

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Area full of mosquitoes. Mosquito even in room in 9th floor.
Estada de 6 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Roy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Melissa

Viatge en grup
Reserve para 3 personas y lo que nos dieron para la 3era persona fue un caucho, tampoco nos honraron el desayuno, tuvimos que pagarlo aparte.
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Kamal, Zanesville

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel was good but before taking this you need to plan yourself well regarding transportation.
Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Dilafroz

Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Kirandeep

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The stay was comfy but need work on cleanings bathroom was not that clean
Estada de 4 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Marcella

Viatge en parella, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sono rimasta soddisfatta della camera e dell'attenzione e cordialità al ristorante dell'hotel dove il cuoco, avendo comunicato che soffro di allergie alimantari tutte le sere mi chiedeva se poteva cucinarme qualcosa a mio piacere e gusto.
Estada de 8 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Ranjana

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I was so impressed with the staff.....I was not well....and they treated me very well. Thanks to staff
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

AMARJIT

Què li ha agradat: Personal i servei
Room was not clean Agree to change it, too many pigeons on balcony and dirty
Estada de 2 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

HARPREET, SAINT JOSEPH

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
The hotel is nice. I stayed there this year and last year since it’s close to my family’s house. The service has gone down dramatically between the two years. Housekeeping would not replace all the items. If I called, no one would come for an hour or two. Once I forgot to lock my locker when I left the room for the day, no one would pick up the phone at the front desk/ property. The hotel needs more staffing and improve guest services.
Estada d’1 nit (març 2025)

2/10, Horrible

Manny, Surrey

Viatge en parella, Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rooms were dirty.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

MADHU

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Avinash

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Fantastic staff. Enjoyed my stay
Estada de 4 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Shivina

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Ravinder, Princeton

Què li ha agradat: Personal i servei
Breakfast was very good. Hotel environment is too quiet and usage of black color all over makes it dull further. Staff and service were good.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Torstein

Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sandeep

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Needs facelilft in bathrooms and shower head has too much rust
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Harkirat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall decent experience
Estada d’1 nit (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Gaganveer

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Not a great stay, definitely not what I expected from what is supposed to be a 5 start hotel. Go elsewhere to spend your money
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Lakhbir

Què li ha agradat: Personal i servei
It’s old and needed repair
Estada de 3 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Biju

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Service

There is no proper room service and customer service, waited more than 2 hrs for check in, My cell phone wqs disappeared from my room whichnwas kept for charging wnd upon complaining the phone was returned to the room, it was identified one person went inside the room when we went for breakfast. Then manager promised room. Service will be done only in our presence but never recieved a room service. Totally disappointed.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

Deepak

Viatge en parella, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Friendly people at the restaurant for breakfast. We arrived really late but the front desk agent didn't seem to show much enthusiasm or interest in helping with accommodating another person with 2 people. Otherwise everything else was good.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Ramdass

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice that is good. Everybody
Estada de 3 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Shwetanjali

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I stayed for my fiance birthday and I was expecting to get a cake but it was not available rest the hotel and staff were really nice
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Anuj

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Neat and clean
Estada d’1 nit (gen. 2025)