Hotel Sunstar Grand

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Nova Delhi amb bany turc i una terrassa superior

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Sunstar Grand

Façana frontal de l'allotjament (vespre/nit)
Vista des de l'habitació
Passadís
Terrassa o pati
Recepció

Opinions

7,2 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aire condicionat
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
El preu actual és de 22 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació estàndard

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble empresarial, 1 llit doble, sense finestres

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
Ventilador de sostre
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació superior

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
  • 16 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe

El més destacat

Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
  • 19 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
7A/17, W.E.A., Channa Market, Karol Bagh, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

Què hi ha als voltants

  • Hospital Superespecialitzat BLK - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Rajendra Place - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 minuts en cotxe - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 6 minuts en cotxe - 5.1 km

Com moure’s per la zona

  • New Delhi Sarai Rohilla Station: 4 min en cotxe
  • Karol Bagh Station: 8 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 36 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Punjab Sweet Corner - ‬8 minuts a peu
  • ‪Saravana Bhavan - ‬6 minuts a peu
  • ‪Spicy By Nature - ‬7 minuts a peu
  • ‪Boheme Cafe Bar - ‬4 minuts a peu
  • ‪Sagar Ratna (Old Rajendera Nagar) - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Sunstar Grand

Hotel a prop de Chandni Chowk
Aprofita que Hotel Sunstar Grand ofereix un detall de benvinguda gentilesa de la direcció, una terrassa superior i una cafeteria. Per descansar i relaxar-te, visita la sala de vapor. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, esmorzars dinars, dinars i sopars. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb servei de bugaderia i tintoreria i un centre de negocis.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de recollida gratuït a l'estació de tren i servei de recepció obert les 24 hores
  • Cafè/te a les zones comunes, sala de banquets i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment tenen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i aire condicionat.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Calefacció i ventiladors de sostre
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Televisors d'alta definició de 32 polzades amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de recollida a l'estació de tren gratuït
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 09:00: 250 INR per adult i 250 INR per nen
  • Cafè i te a les zones comunes
  • Detall gratuït de benvinguda per part de la direcció
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Sala de vapor

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2002
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Bidet
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon
  • Trucades locals gratuïtes
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 6 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250 INR per adult i 250 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 900 INR només l'anada (entre 6 i 12 anys).
  • Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Sunstar
Hotel Sunstar Grand
Hotel Sunstar Grand New Delhi
Sunstar Grand
Sunstar Grand Hotel
Sunstar Grand New Delhi
Hotel Sunstar Grand Hotel
Hotel Sunstar Grand New Delhi
Hotel Sunstar Grand Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Hotel Sunstar Grand accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a Hotel Sunstar Grand?

Amb data 8 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Hotel Sunstar Grand el dia 17 d’ag. de 2025 són d'almenys 21,82 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Hotel Sunstar Grand?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Sunstar Grand?

Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment. S'aplica una taxa per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert (el servei està subjecte a disponibilitat).

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Sunstar Grand?

Registre de sortida: 11:00. Si s'abona un càrrec, es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari habitual (servei subjecte a disponibilitat).

Hotel Sunstar Grand ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 900 INR per vehicle.

On es troba Hotel Sunstar Grand?

Aquest hotel es troba a Karol Bagh i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Hospital Superespecialitzat BLK i Ajmal Khan Road. Rajendra Place i Hospital Sir Ganga Ram també són a menys de 2 km. Karol Bagh Station és a 8 min a peu i Rajendra Place Station, a 11 min.

Opinions: Hotel Sunstar Grand

Opinions

7,2

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 13 de 48 opinions
Puntuació 8: Bo. 14 de 48 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 48 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 48 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 48 opinions

7,2/10

Neteja

7,6/10

Personal i servei

7,4/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

MASAHITO

Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

shruti

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Overall it’s ok
Estada d’1 nit (febr. 2024)

4/10, Deficient

Matthew

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Find a better hotel..

Not a great experience. Sad & tired hotel. Room was not great - no window & cockroaches. Shower barely hot. Staff were forgetful & unhelpful. Breakfast was just ok. I do not recommend this hotel
Estada de 2 nits (nov. 2023)

4/10, Deficient

Prem

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Estada d’1 nit (abr. 2023)

10/10, Excel·lent

Supa

Estada de 3 nits (oct. 2021)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 14 nits (febr. 2020)

10/10, Excel·lent

Grateful

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a very large, very nicely furnished room. Staff were all helpful and pleasant. Although I just have coffee and toast for breakfast, they provided a variety of hot dishes, cereal and fruits. There was plenty of hot water at all times. They provided a kettle and coffee/tea and bottled water daily which were most welcome. As mentioned previously, there is no top sheet on the bed but they were quick to provide same when I requested one. They arranged reasonably priced airport pickups and drop offs I enjoyed my stay at this hotel.
Estada de 3 nits (febr. 2020)

2/10, Horrible

SHARON A

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Terrible

It was terrible, the property is not safe I suppose to stay 5 nights I left the same day. Pictures are very different from the Property.
Estada de 5 nits (febr. 2020)

2/10, Horrible

Saul

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Please DO NOT stay here!

Booking this hotel was my worst experience with hotels.com and with hotels in India. The hotel did not exist, but the staff claims it was under maintenance. I was shuffled between three different hotels while they figured out where to put me. Finally, when it was my time to leave, they actually refused to give me a bill even after demanding one. The actual hotel I ended up staying in wasn't that bad, but the staff soured the whole experience.
Estada de 2 nits (nov. 2019)

6/10, Acceptable

HERVE

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Hotel non disponible car en renovation

Grosse surprise en arrivant en pleine nuit a new delhi. Cet hotel reserve etait ferme car en renovation, un veilleur de nuit nous a renvoye dans un hotel a 2 minutes a pied dont le service fourni etait de qualite mediocre.
Estada de 3 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Sinora

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

good stay

We were at the hotel for a total of 2 nights and we left on the night of 21/10/19 at 3.00 am. The worker in the lobby was asleep and took time to him to wake up. The guards tried 10 minuts to wake him and it was difficult to him. we required to wake up call at 2.30 am, but didn't receive it. We could have missed it if we trusted. He checked our bill and asked to pay although prepaid. We booked a vehicle to the airport and neither was there. So overall, beside negative experience of the check out, the service was good and the hotel comfortable. The breakfast was good. Travel service was good. we took one day tour of Delhi.
Estada de 2 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

jan

Què li ha agradat: Personal i servei

Ok til prisen

Hotellet er noget nedslidt, men prisen er selvfølgelig også derefter. Fra hotellet er det nemt at komme hen til metroen, men det kræver at man ikke har en ting bagage med. Der er massere af lokale spisesteder tæt på hotellet, men det er ikke et sted man har lyst til at gå rundt efter at det er blevet mørkt. Morgenmaden på hotellet er ikke speciel god, men deres køkken laver nogle ganske fortrinlige retter til aftensmad. Så hvis du har brug for et billigt sted at overnatte i Delhi er hotellet fint, men forvent ikke noget ekstraordinært
Estada de 3 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

Eric

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Did the job nothing special

Great staff hotel looked bit dated and a few bits not working
Estada de 2 nits (des. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Catrin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Service minded and clean hotel in Delhi

This is a very nice hotel, a lot of value for money. Its clean and the staff is very service minded. Mr Ramesh at the front desk was extremely helpful during my stay, and with organizing for me to meet the concierge (Travel Desk with Mr Mubarak) that together with me planned additional sightseeing to fit my individual schedule.
Estada d’1 nit (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Juliano

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muito bom o Hotel

Adoramos o hotel. Muito boa a reserva
Estada de 3 nits (oct. 2018)

10/10, Excel·lent

Juliano

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Muito bom hotel

Muito bom super recomendo tem uma agência de turismo no próprio hotel.
Estada de 3 nits (oct. 2018)

10/10, Excel·lent

Alexandre

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Séjour entre amis

Un séjour très agréable avec une équipe toujours aux petits soins. L’hôtel est situé près du métro et tous les transports sont accessibles. Les chambres sont assez spacieuses et confortables. Un bon hôtel pour une escale sur Delhi avec une piscine indispensable pour se reposer du tumulte de la ville
Estada d’1 nit (ag. 2018)

10/10, Excel·lent

Purnendu

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very good

It was a pleasant stay at the hotel. Staff were very cooperative and helpful, esp. Ramesh. I will recommend it for future stay. Rooms were clean and had good amenities.
Estada d’1 nit (juny 2018)

8/10, Bo

Johan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei

Matig

Hotel ligt op goede lokatie. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Eten is matig, Bed was ongelijk qua matras hoogte.Kamer was schoon maar stonk ontzettend.Die geur was niet weg te krijgen terwijl de kamer schoon was. Zwembad was vies zodat we hier niet in hebben gezwommen.Enige voordeel van dit hotel is het goede personeel.
Estada de 6 nits (maig 2018)

8/10, Bo

christelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

correcte, propre mais pour de court séjour

chambre correcte, personnel sympathique par contre piscine froide. salle de bain correcte mais à surveiller quand ils présente les chambres car la première présentée par l'établissement ne correspondait pas avec les photos de la réservations. Eau chaude difficile à avoir mais comme dans pas mal d'hôtels en inde

8/10, Bo

Alexia , Musson

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très correct au vu des commentaires que nous avions vus ... la propreté est bien sachant que c’est en Inde ... Le personnel était très accueillant et à l’écoute !
Estada de 8 nits (març 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2018)

10/10, Excel·lent

Deepa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing.

10/10, Excel·lent

Deepa

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amezing staff is gd specially Mr ramesh very helpful.
Estada d’1 nit (nov. 2017)