Bloomrooms @ Janpath
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Porta de l'Índia
Galeria de fotos de l’allotjament Bloomrooms @ Janpath





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
27 de des. - 28 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran
8,0 sobre 10
Molt bo
(18 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Escriptori
Caixa forta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Novotel New Delhi Aerocity Hotel
Aerocity
- Piscina
- Spa
- S'admeten animals
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 1.005 opinions
Preu actual: 98 €
taxes i impostos inclosos
27 de des. - 28 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Janpath Lane, New Delhi, Delhi, 110001
Sobre aquest allotjament
Bloomrooms @ Janpath
Allotjaments similars

UDS Villa - Next to VFS, Walking to Connaught Place
UDS Villa - Next to VFS, Walking to Connaught Place
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 50 opinions
Preu actual: 52 €
taxes i impostos inclosos
23 de gen. - 24 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 300 i 325 INR per adult, i entre 300 i 325 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1500 INR per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
bloomrooms @ Janpath Hotel New Delhi
bloomrooms @ Janpath Hotel
bloomrooms @ Janpath New Delhi
bloomrooms @ Janpath Hotel
bloomrooms @ Janpath New Delhi
bloomrooms @ Janpath Hotel New Delhi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bloomrooms @ Janpath
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
16 de des. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia, San Diego
6 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Patricia
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Janhabi
Viatge en família
30 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janhabi
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Rupa
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rupa
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Daniel Alexander
29 de set. de 2025
Daniel Alexander
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Felipe
Viatge en parella
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felipe
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Koichi
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Koichi
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
SHINTARO
Viatge de negocis, Viatge en grup
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
SHINTARO
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
jean-louis
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean-louis
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Vivek
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Vivek
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KUNAL
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KUNAL
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kingshuk
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kingshuk
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SRIKANTH REDDY
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SRIKANTH REDDY
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TOMOHIRO
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TOMOHIRO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Arunaabh
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Arunaabh
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lisseth
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisseth
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alesia
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alesia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
OSCAR
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oscar de Buenos Aires, Argentina
OSCAR
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth, Miami Gardens
Viatge en parella, Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Caridad
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caridad
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
PHILIPPE
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent sejour
PHILIPPE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
14 de març de 2025
Mark
Estada de 3 nits (març 2025)













