Alpine Tree

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel a Nova Delhi amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Alpine Tree

Roba de llit d'alta qualitat i caixa forta a l'habitació
Zona de menjador de l'habitació
Interior de l'entrada
Escala
Suite clàssica | Sala d'estar | Televisor LCD

Opinions

6,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació Deluxe

El més destacat

Balcó
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Barnussos
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Alpine Tree es troba a Vasant Vihar, una zona a Nova Delhi. És a prop de l'aeroport i a prop d'una estació de metro. A més de visitar punts de referència com ara Gurudwara Bangla Sahib i Porta de l'Índia, si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Centre del Districte de Janakpuri i Mercat Central de Lajpat Nagar. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Complex de Tennis R.K. Khanna o a Estadi Talkatora.
Mapa
A-65, N.H. 8, Mahipalpur, 65, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110037

Què hi ha als voltants

  • Worldmark - 18 minuts a peu - 1.5 km
  • Ambience Mall - 7 minuts en cotxe - 7.2 km
  • DLF Cyber City - 7 minuts en cotxe - 7.5 km
  • Ambience Mall - 7 minuts en cotxe - 7.2 km
  • Qutub Minar - 11 minuts en cotxe - 9.7 km

Com moure’s per la zona

  • Moulsari Avenue Station: 6 min en cotxe
  • Estació de Delhi Aero City: 18 min a peu
  • Aeroport Internacional de Delhi-Indira Gandhi (DEL): a 6 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Daryaganj - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪The Radisson Blu Plaza - ‬11 minuts a peu
  • ‪One 8 Commune - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪Punjab Grill - Tappa - ‬19 minuts a peu
  • ‪Dhaba - ‬4 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Alpine Tree

Hotel a Vasant Vihar
A Alpine Tree t'esperen serveis de tintoreria o bugaderia, un espai per a conferències i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Servei d'aparcament amb assistència gratis i, a més, aparcament de llarga durada (de pagament)
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i caixa forta a la recepció
  • Premsa gratuïta al vestíbul, sales de reunions i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat. També s'inclouen altres avantatges com sales d'estar independents i barnussos.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Balcons, sales d'estar independents i cafeteres/teteres

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Servei de transport per la zona (recàrrec)
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament de llarga durada a les instal·lacions (150 INR per nit)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible: entre 200 INR per persona
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Espai per a conferències
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Roba de llit d'alta qualitat

Bany

  • Bany privat
  • Barnussos
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Caixa forta
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Sala d'estar independent
  • Telèfon

Polítiques

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 200 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec per l'ús de l'aparcament de llarga durada: 150 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Alpine Tree Hotel
Alpine Tree New Delhi
Hotel Alpine Tree
Hotel Alpine Tree New Delhi
Alpine Tree Hotel
Hotel Alpine Tree
Alpine Tree New Delhi
Alpine Tree Hotel New Delhi

Preguntes freqüents

Alpine Tree accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Alpine Tree?

L'aparcament amb assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre de sortida a Alpine Tree?

Registre de sortida: migdia.

Alpine Tree ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 500 INR per vehicle.

Opinions: Alpine Tree

Opinions

6,8
Puntuació 10: Excel·lent. 44 de 120 opinions
Puntuació 8: Bo. 17 de 120 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 23 de 120 opinions
Puntuació 4: Deficient. 14 de 120 opinions
Puntuació 2: Horrible. 22 de 120 opinions

6,8/10

Neteja

7,0/10

Personal i servei

6,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

4/10, Deficient

Emily

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Deluxe room?

Overpriced (from this site) I think the rates are probably better if you just turn up or book directly with the hotel. We booked a deluxe room for two adults and one twelve year old but were only given one bed. It took a very long time to get a second mattress. Reception staff didn’t have a record of our booking and seemed to find us hilarious. Breakfast is a very strange experience in a windowless room used to store water bottles with a bizarre selection of choices (cold pasta, parathas, empty cornflake dispensing tube, kettles with chai and warm milk in, toast, cold boiled eggs, papaya). Bedroom windows too thick with dirt to see out of, cold shower, no towels provided until requested.
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

YUKI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ALPINE

ホテルは中級で、ビジネスホテルの様な感じでした。
Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10, Bo

Gurdev

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Quick stop

Decent stay for near airport
Estada d’1 nit (gen. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
I was overcharged at least four times for this hotel by Expedia. A reputed company like Expedia should not do such business. Initially I was put in Room 201 which was small and had broken and dusty furniture - even the door-knob for the bathroom was broken. The whole room had a terrible smell of smoke. After some shouting I was put in room 206. 206 was of decent size. It had stains in walls, curtain was dirty, tabletops were stained, bathroom, esp. shower stall was filthy, toilet seat was broken and shower-head did not function. Everything looked old and dirty in the room. The central AC could not be controlled. The worst thing was that hot water was not available for 24 hours. It is turned only for a couple of hours in the morning. The water from the tap is yellow - water tank was not cleaned for years. The internet connection was not there in 206 initially. After shouting it was repaired. The breakfast in basement is served very cold and is not very hygienic. Initially the staff does not respond but when shouted at they complied with the request. Overall my stay of 3 days was a bad experience. This type of hotel should not be even listed by Expedia.
Estada de 3 nits (des. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I had booked the hotel for my parents. They had a late night connection to catch and they needed a few good hours of rest before a long trip. On arrival there the hotel staff said that they did not have any rooms available at the hotel as they probably had sold it to someone else. They put them up in a place who knows quite a bit away from the hotel. My parents didn’t have a choice as it was only for a few hours.But it sure spoiled their trip and they had to make sure they leave the other place very early as it was in a totally unknown location. Hopefully Expedia takes a notice so that they don’t do this again.
Estada d’1 nit (des. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Localização prática

Localização próxima ao metrô e só. Hotel mal cuidado com péssimo café da manhã e limpeza deficiente. Melhor escolher outro lugar.
Estada de 3 nits (oct. 2018)

2/10, Horrible

janki, pune

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Horrible to sum it up

Had booked this after reading multiple reviews across site for my mom who was travelling alone and needed to board a morning flight from delhi airport. But not only was she made to wait beyond 30 minutes to check in but was then given a room which was in terrible condition. She was once again made to wait while the room was being cleaned. Extremely disappointed !
Estada d’1 nit (maig 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel near to air port

Value for money. Excellent look. Resembles like a star hotel
Estada d’1 nit (maig 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Courteous but bathroom smelling bad ( of vomit). Also booked a taxi to the airport which failed to arrive on time
Estada d’1 nit (abr. 2018)

2/10, Horrible

mandeep, newzealand

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bad service .. book for 3 people only 2 bed av

Bad . No service and never go there ... book for three people and only two single bed available...ask for another bed and never came back to me ..not hygiene at all ..
Estada d’1 nit (abr. 2018)

2/10, Horrible

Gurharpreet

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2018)

8/10, Bo

Sunil

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Good

Estada d’1 nit (març 2018)

2/10, Horrible

Bob ji, Auckland New Zealand

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

The worst possible customer service ever!!!

Had 4 hours spare before our international flight and decided to find a hotel to refresh and relax. Booked through Expedia a couple of hours prior. Showed my booking confirmation and did all the check in formalities to be told we have to pay. Explained that it has already been paid and forwarded the confirmation email to the receptionist. However they kept insisting that there is no proof and they haven’t received any confirmation from Expedia. They let us in but was called to go down twice! We were even told it was our problem and to call Expedia to sort it out! That would’ve been a very expensive and unnecessary phone call so we asked the receptionist to call their local contact from Expedia but they refused. We decided to leave since the staff were stressing us out. Even during checkout they’re insisting we haven’t paid, though the confirmation email from Expedia clearly stating the payment was collected by them. We offered to pay so we can leave but was only allowed when our taxi arrived. Worst service ever.
Estada d’1 nit (març 2018)

6/10, Acceptable

Gill, NZ

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wifi wasn’t working propery whole night.Overall average.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei

Nice budget hotel close to the Airport

Good customer service. Nice hotel for few hours stay.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Misleading pictures. Dirty rooms. Avoid

I wanted an inexpensive hotel for one night close to the hotel as we were spending only a couple hours in delhi during a transit. Upon arrival , we were told that the reservation was not confirmed and they had to give us a substitute room , whereas I had called orbits and confirmed our reservation a few days back. Then they gave us a dirty room, sheets were definitely not changed from the stay prior to us. Torn sheet and beddings. Dirty bathroom. Had it not been 11pm , I would’ve switched hotels. I was constantly worried that someone might break into our room. The hotel staff was super nice though. Overall, I wouldn’t recommend this hotel for family. You get what you pay for.
Estada d’1 nit (febr. 2018)

6/10, Acceptable

ハマちゃん, 愛知県

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

良い点、悪い点

シャワーが水 クレジットカードの決済機械がおかしい。と言って二回決済させる。 空港から近い。 安い。
Estada d’1 nit (febr. 2018)

2/10, Horrible

Carlos, Bogota

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very expensive acording to hotel quality

Fortunately I was only five hours, the beds were dirty, damaged, the bathroom was terrible, I definitely don’t recommend this place
Estada d’1 nit (febr. 2018)

10/10, Excel·lent

Manuj, Hyderabad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We chose hotel near to airport because after travelling we start feeling tried. Reached early morning to hotel get ready and start exploring places in delhi. Room was as much clean as its shown in photo. Comfortable bed with comfortable linen bed bed sheet helps in good sleep. Nice to stay here, will stay here again if visit to delhi.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Nidhi, UN

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
the hotel was clean and tidy. the hotel staff was too co operative.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Mayank, Udaipur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We traveled in this hotel as a couple and stay here for 1 day. Room was not so much spacious but still there was big bed and sofa provided for seating. The staff was very courteous.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Shyam, Jaipur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I came to Delhi few days back and I was very tired because of the jet lag so I just moved to this hotel which seemed to be very nice. The interior of this hotel is really very charming
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Nickie, NY

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I stayed here for 2 nights and can surely say that i cant get any better hotel than this in NCR Staff was very cooperative and well baheved.Value for money is best here.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Bevar, Madhya Pradesh

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Short stay at this hotel, had few business meetings alligned for the next day after checkin. It is just on the highway and the plus point is that it is also very near to the Metro Station. i will again book this hotel as will have to attend a conference next month in Feb.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

10/10, Excel·lent

Neelima, UK

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

very close to airport

This was a good hotel. The rooms are very comfortable, the breakfast was ok, and it starts pretty early in the morning, the staff was really nice. I ordered room service and it was good and came promptly. It has free WiFi which works fairly well.
Estada d’1 nit (gen. 2018)