Hotel Alcala
Hotel a David amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Alcala





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
taxes i impostos inclosos
25 de des. - 26 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 2 llits dobles

Habitació doble, 2 llits dobles
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida 3a Este, Calle D Norte, David, Chiriquí, 0426
Sobre aquest allotjament
Hotel Alcala
Allotjaments similars

Hotel Castilla
Hotel Castilla
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 184 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 10.00 USD per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Alcala David
Alcala David
Hotel Alcala Panama/David
Hotel Alcala Hotel
Hotel Alcala David
Hotel Alcala Hotel David
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Alcala
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
7,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
14 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
yves
8 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
yves
Estada de 2 nits (des. 2025)
8/10, Bo
Roger
Viatge en família
5 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Roger
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
14 de nov. de 2025
Jeffrey
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO, Miami
28 d’oct. de 2025
MARIO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Harold B
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Budget friendly hotel
Harold B
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
SEBASTIAN
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
SEBASTIAN
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sharon
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE MARIO
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE MARIO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
DANIEL
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2025
Bueno
DANIEL
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
DANIEL
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2025
Bueno
DANIEL
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Stephen, Austin
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Stephen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
DaveShelley
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DaveShelley
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lorena
Viatge de negocis, Viatge en grup
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Lorena
Estada de 13 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jedrick, Denham Springs
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jedrick
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
DANIEL
Viatge de negocis
26 de juny de 2025
DANIEL
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
DANIEL
22 de juny de 2025
DANIEL
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Angelica
Viatge de negocis, Viatge en grup
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelica
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and simple
Megan
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Grabiel
Viatge en família amb nens petits
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Grabiel
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jerry
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerry
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marc, Zuiddorpe
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alcibiades
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alcibiades
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Judith
25 de febr. de 2025
Judith
Estada d’1 nit (febr. 2025)








