Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 2nd
Hotel a Daejeon amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 2nd





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals familiar

Habitació doble o amb dos llits individuals familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals familiar

Habitació doble o amb dos llits individuals familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

36 Gyeryong-ro 123beon-gil, Yuseong-gu, Daejeon, Daejeon, 34187
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 1st
Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 1st
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Habitacions insonoritzades
8.8 de 10, Excel·lent, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
Preguntes freqüents
Opinions: Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 2nd
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
jaesung
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
jaesung
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Insu
24 de des. de 2024
Insu
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
YOONHEE
Viatge en grup
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOONHEE
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
MINJI
Viatge de negocis
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MINJI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Geon Ho
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Geon Ho
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jieun
Viatge en grup
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
침구가 편안함
Jieun
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
SUBIN
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
SUBIN
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
SOO HYUNG
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SOO HYUNG
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Gil Ho
13 de set. de 2024
Gil Ho
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Chan Ho
8 de jul. de 2024
Chan Ho
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
tae hoon
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
tae hoon
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Forrest
Viatge en parella
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Forrest
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Julie, Honolulu
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Donghui
6 de juny de 2024
Donghui
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
HONGSEOK
Viatge de negocis
3 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
HONGSEOK
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
JungHoon
20 d’abr. de 2024
JungHoon
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
JinWoo
28 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JinWoo
Estada d’1 nit (març 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols
Paquets