Hippocampus
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hippocampus





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Bidet
Minibar
Bullidora elèctrica
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati moblats
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Bidet
Caixa forta
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bany privat
Bidet
Minibar
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Malapascua Island, Daanbantayan, Cebu, 1603
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ocean Vida Beach and Dive Resort
Ocean Vida Beach and Dive Resort
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 246 opinions
Preu actual: 74 €
taxes i impostos inclosos
18 d’ag. - 19 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 100 i 350 PHP per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3500 PHP per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hippocampus Daanbantayan
Hippocampus Hotel Daanbantayan
Hippocampus Hotel
Hippocampus Daanbantayan
Hippocampus Hotel Daanbantayan
Preguntes freqüents
Opinions: Hippocampus
Opinions
8,0
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
lionel
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing
lionel
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Jack
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Good value
Jack
Estada de 3 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
YONGHO
22 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YONGHO
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Jess
11 de maig de 2023
Jess
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Valerie
28 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valerie
Estada de 5 nits (març 2023)
8/10, Bo
Superales
Viatge en família
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superales
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best place
Viatger verificat
Estada de 6 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Anthony
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sejour au top
Anthony
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Svein-Ove Sorheim
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended for divers
Svein-Ove Sorheim
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Nixon
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nixon
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Einar
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Einar
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
SO MAN
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SO MAN
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Moira
Viatge en grup, Viatge en família
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location, nice food, clean
Moira
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Karl
16 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karl
Estada de 5 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kurt
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kurt
Estada de 5 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Malapasqua
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Morten Christian
15 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely
Morten Christian
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Yuan Chieh
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yuan Chieh
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
YUAN-CHIEH
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUAN-CHIEH
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
julien
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malapascua
julien
Estada de 7 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
herman m
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
herman m
Estada d’1 nit (jul. 2018)