Red Palace Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Riu Han
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red Palace Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

275 Nguyen Tri Phuong Street, Hai Chau, Da Nang
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Centre Point Danang Hotel & Residence
Centre Point Danang Hotel & Residence
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 9 opinions
Preu actual: 68 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50000 VND per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Red Palace Hotel Da Nang
Red Palace Da Nang
Red Palace Hotel Hotel
Red Palace Hotel Da Nang
Red Palace Hotel Hotel Da Nang
Preguntes freqüents
Opinions: Red Palace Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Gaylene
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaylene
Estada de 7 nits (març 2025)
8/10, Bo
Wayne
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wayne
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Didier
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Didier
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sanghyeon
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Sanghyeon
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Hanyoung
Viatge en família
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Hanyoung
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
28 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
michael
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
michael
Estada de 8 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Andy
4 de març de 2024
Andy
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
TUAN
5 de febr. de 2024
TUAN
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kim
17 de gen. de 2024
Kim
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
MINSOO
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MINSOO
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
shigehiko
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
楽しい朝食と地域を楽しめる親切な安らぎの宿




shigehiko
Estada de 7 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Phuong
Viatge de negocis
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Phuong
Estada de 15 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Byeonghun
9 de febr. de 2023
Byeonghun
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
HYEMI
12 de gen. de 2023
HYEMI
6/10, Acceptable
Isao
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isao
Estada d’1 nit (oct. 2022)
4/10, Deficient
Thuong, Philadelphia
27 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Thuong
Estada de 10 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
DAEHYEOK
Viatge en família
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAEHYEOK
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Richard
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Home away from home
Richard
Estada de 13 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
ha
31 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ha
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
JunYeub
Viatge en grup
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JunYeub
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)