Golden Lotus Grand
Platja de sorra blanca i un gimnàs, a prop de Platja My Khe
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Lotus Grand





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 198 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple executiva

Habitació triple executiva
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite presidencial

Estudi en suite presidencial
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite panoràmic

Estudi en suite panoràmic
El més destacat
Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

86 Le Quang Dao, Bac My Phu, Ngu Hanh Son, Da Nang, 550000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Golden Lotus Luxury Hotel Da Nang
Golden Lotus Luxury Hotel Da Nang
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 488 opinions
Preu actual: 42 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 VND per vehicle (4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Golden Lotus Grand Hotel
Golden Lotus Grand Da Nang
Golden Lotus Grand Hotel Da Nang
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Lotus Grand
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Elena
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YUMIKO
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUMIKO
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Albert
Viatge en família
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada de 9 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hanna
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hanna
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Yuriko, Fukuokashi Chuoku
Viatge en grup
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Yuriko
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daiki
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daiki
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Chun ming
Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chun ming
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alfe
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfe
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Robert Christoph
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert Christoph
Estada de 19 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Le
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Le
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lara
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lara
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Nathan
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NGUYEN
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NGUYEN
Estada de 15 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
YOSHIHIRO
2 de maig de 2025
YOSHIHIRO
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Takashi
Viatge en família
1 de maig de 2025
Takashi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerry
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Just perfect
Jerry
Estada de 11 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melecio Jude Enriquez, daly city
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melecio Jude Enriquez
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kjersti Binh
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The perfect stay
Kjersti Binh
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
roger
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
roger
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Siv
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Siv
Estada de 9 nits (març 2025)
8/10, Bo
John
29 de març de 2025
John
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Helen
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Helen
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hong
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hong
Estada de 3 nits (març 2025)