Amfitrió particular
Starhill Hotel
Hotel al llac a Da Lat amb connexió amb un centre comercial i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Da Lat
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Starhill Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
El més destacat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit bàsic

Dormitori compartit bàsic
El més destacat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32 3/2 St., Da Lat, Lam Dong, 650000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

RAON Central Hotel
RAON Central Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 5 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350000 VND per persona només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 100000 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 21968081
L’allotjament també es coneix com a
Starhill Hotel Da Lat
Starhill Da Lat
Starhill Hotel Hotel
Starhill Hotel Da Lat
Starhill Hotel Hotel Da Lat
Preguntes freqüents
Opinions: Starhill Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Vojtech
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vojtech
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
HUYEN
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HUYEN
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Lucie
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucie
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lucie
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon rapport qualité prix
Lucie
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laurence
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien situé
Laurence
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Thanh
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thanh
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
woosung
Viatge en grup
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
woosung
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Minchuan
Viatge en grup, Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minchuan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eric
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eric
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Emiline
Viatge en família
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emiline
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kazuya, Nagahama
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuya
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
An
Viatge en grup
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kazuya, Nagahama
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Kazuya
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Anne
15 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
James
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Nhat Thinh
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nhat Thinh
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Duc
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Duc
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
?
Viatge en parella, Viatge en grup
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
?
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
hanbin
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hanbin
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
ha, sacramento
Viatge en família
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ha
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Kanjiro
Viatge en grup
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kanjiro
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Nadine
Viatge en parella
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nadine
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
kim
8 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
kim
Estada de 4 nits (ag. 2024)