Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Kleis





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi exclusiu, diversos llits (6)

Estudi exclusiu, diversos llits (6)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Sofà llit: doble
Dormitoris
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Estudi exclusiu

Estudi exclusiu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Sofà llit: individual
Dormitoris
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Estudi Deluxe

Estudi Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

405 Pivovarská, Cvikov, Liberecký kraj, 471 54
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Parkhotel Morris Nový Bor
Parkhotel Morris Nový Bor
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
8.0 de 10, Molt bé, 37 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 200 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kleis Cvikov
Kleis Cvikov
Hotel Kleis Hotel
Hotel Kleis Cvikov
Hotel Kleis Hotel Cvikov
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Kleis
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nora
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gern!
Nora
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
alfredo, Olgiate Comasco
Viatge en grup
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
alfredo
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
David
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Old Brewery
David
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
TIANTIAN
3 de maig de 2024
TIANTIAN
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
JOCHEN
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOCHEN
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Malene
12 de des. de 2023
Malene
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Magnus
23 de març de 2022
Magnus
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Iwona
Viatge en família
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iwona
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jan, Prague, CZ
Viatge en parella
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
jiri
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jiri
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Jaroslav
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jaroslav
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)