Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel de l'île





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 100 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 1 dormitori

Habitació prèmium, 1 dormitori
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

48 Rue de Metz, Custines, 54260
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Novotel Nancy
Novotel Nancy
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 659 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8.80 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel L'ile Rest. Sabatini CUSTINES
L'ile Rest. Sabatini CUSTINES
Hotel L'ile Rest. Sabatini
Hotel L'ile Custines
L'ile Custines
Hôtel de l'île Hotel
Hôtel de l'île Custines
Hôtel de l'île Hotel Custines
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel de l'île
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge de negocis
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alain
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Marie
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Tommy
Viatge de negocis
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tommy
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Janine
Viatge en família
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Attention aux heures d’arrivée
Janine
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Raf
Viatge de negocis
5 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raf
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Sargis
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super
Sargis
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
4/10, Deficient
christophe
6 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christophe
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Jacob, Haarlem,nl
Viatge en parella
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacob
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Béatrice
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Béatrice
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Pierre Marie
29 de des. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre Marie
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Frédéric
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frédéric
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
robert
3 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
robert
Estada de 4 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Vera, Thüringen
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Moselradweg
Vera
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Ulf
26 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice
Ulf
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Catherine
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satisfaisant.
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice location, very dated rooms
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2018)
8/10, Bo
Chris
6 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gastvrij hotel
Chris
Estada d’1 nit (ag. 2017)