Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Mercure Curitiba Golden Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 60 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 2 llits individuals

Habitació superior, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit

Habitació superior, 1 llit de matrimoni i sofà llit
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Dúplex, 1 llit doble

Dúplex, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Cuina bàsica
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Cuina bàsica
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Menjador independent
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Cuina
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Desembargador Motta 2044 Batel, Curitiba, PR, 80420190
Sobre aquest allotjament
Mercure Curitiba Golden Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 9.00 BRL per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 60.00 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 32.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Curitiba Golden
Hotel Mercure Curitiba Golden
Mercure Curitiba Golden
Mercure Curitiba Golden Hotel
Mercure Curitiba Golden Brazil
Mercure Golden
Mercure Curitiba Golden
Mercure Curitiba Golden Hotel Hotel
Mercure Curitiba Golden Hotel Curitiba
Mercure Curitiba Golden Hotel Hotel Curitiba
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Mercure Curitiba Golden Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
9,2
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Alexandre
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Alexandre
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sergio
28 de juny de 2025
Sergio
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Heidi
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Keyne
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Keyne
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Raquel
27 de maig de 2025
Raquel
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
JOSE CLAUDIO
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOSE CLAUDIO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Localização e conforto
Alexandre
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Allan Davis
27 d’abr. de 2025
Allan Davis
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Matthias
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Matthias
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
RENATA
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RENATA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
marcos cesar
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very well located and comfortable.
marcos cesar
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Filipe
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Filipe
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana cristina
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otimo quarto e hotel!
Ana cristina
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Enéias Ricardo
Viatge en família
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
HOTEL MEDIANO
Enéias Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Vinicius
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vinicius
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
boa opção, voltaremos
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Heidi
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heidi
Estada de 11 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Willians Luis
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Willians Luis
Estada d’1 nit (gen. 2025)