Hotel Moov Curitiba
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Plaça Japó
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Moov Curitiba





Serveis populars
El preu actual és de 32 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, accessible

Habitació doble estàndard, accessible
8,2 sobre 10
Molt bo
(25 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(127 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Sete de Setembro, 5732, Batel, Curitiba, Paraná, 80240001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Go Inn Curitiba
Go Inn Curitiba
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 BRL per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 73.5 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Moov Curitiba
Hotel Moov Curitiba Hotel
Hotel Moov Curitiba Curitiba
Hotel Moov Curitiba Hotel Curitiba
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Moov Curitiba
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MARIO RIBEIRO
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARIO RIBEIRO
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-Paul
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Paul
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ADID
8 de juny de 2025
ADID
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
FERNANDO
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FERNANDO
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Cleiton Righes de
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cleiton Righes de
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilberto
3 de maig de 2025
Gilberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fábio
2 de maig de 2025
Fábio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Rogerio
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Rogerio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Flávio
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flávio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dieice
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dieice
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Rafael F
30 d’abr. de 2025
Rafael F
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo Henrique
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paulo Henrique
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danyelle
29 d’abr. de 2025
Danyelle
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karim
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karim
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Katia C
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katia C
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto L
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberto L
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
José Roberto
25 d’abr. de 2025
José Roberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIZA
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIZA
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Mateus
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mateus
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonardo
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonardo
Estada de 4 nits (abr. 2025)