Astron Suítes São José dos Pinhais by Nobile
Hotel a Sao Jose dos Pinhais amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Astron Suítes São José dos Pinhais by Nobile





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Televisor de plasma
Bany privat
Microones
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Televisor de plasma
Bany privat
Microones
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Televisor de plasma
Bany privat
Microones
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Rui Barbosa 9500, Sao Jose dos Pinhais, PR, 83005-340
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rio Hotel by Bourbon Curitiba Aeroporto
Rio Hotel by Bourbon Curitiba Aeroporto
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 1.008 opinions
Preu actual: 60 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 17.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 84.00 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Astron Suítes São José dos Pinhais Hotel Sao Jose dos Pinhais
Howard Johnson S. J. Pinhais Hotel
Howard Johnson S. J. Pinhais Hotel Sao Jose dos Pinhais
Howard Johnson Sao José dos Pinhais Hotel Sao Jose dos Pinhais
Howard Johnson Sao José dos Pinhais Hotel
Howard Johnson Sao José dos Pinhais Sao Jose dos Pinhais
Astron Suítes São José dos Pinhais Hotel
Astron Suítes São José dos Pinhais Sao Jose dos Pinhais
Howard Johnson Sao José dos Pinhais
Howard Johnson S. J. Pinhais
Astron Suítes São José dos Pinhais
Astron Suítes São José dos Pinhais by Nobile Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Astron Suítes São José dos Pinhais by Nobile
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOAO BATISTA
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
JOAO BATISTA
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Neison
23 d’abr. de 2025
Neison
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pedro
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriela
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriela
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dayele
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dayele
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Denise
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Denise
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denise
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerson
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerson
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
paulo
9 d’abr. de 2025
paulo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Ferrnando
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz Ferrnando
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gislene
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gislene
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melissa
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
29 de març de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
marcilene
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marcilene
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Renato
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renato
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra Odebrecht Vargas
8 de març de 2025
Sandra Odebrecht Vargas
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Hilton
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prazerosa estadia.
Hilton
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Igor
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Igor
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
3 de març de 2025
Allan
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
19 de febr. de 2025
Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
RODRIGO ALVES
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RODRIGO ALVES
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo D
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo ótimo.
Paulo D
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Erwin
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erwin
Estada d’1 nit (febr. 2025)