Hotel San Marcos Express
Hotel a Culiacán amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i bars
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel San Marcos Express





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Juan Carrasco 899, Colonia Centro, Culiacán, SIN, 80000
Sobre aquest allotjament
Hotel San Marcos Express
Allotjaments similars

Hotel San Marcos Grand
Hotel San Marcos Grand
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 388 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 80 MXN per adult i 80 MXN per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel San Marcos Express Culiacan
San Marcos Express Culiacan
Hotel San Marcos Express Hotel
Hotel San Marcos Express Culiacán
Hotel San Marcos Express Hotel Culiacán
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel San Marcos Express
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de set. de 2025
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Teodulo Cuevas, San Diego
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Teodulo Cuevas
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Myrna
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Myrna
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Angelica
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelica
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Bernardo
Viatge de negocis
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Juan Bernardo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Juan Bernardo
31 d’oct. de 2024
Juan Bernardo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Miriam
Viatge en parella, Viatge de negocis
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miriam
Estada d’1 nit (set. 2024)
2/10, Horrible
Jesus
Viatge en família
12 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jesus
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Mauricio nicolas
Viatge en família
7 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio nicolas
Estada de 2 nits (gen. 2022)
2/10, Horrible
MOISES
Viatge de negocis
13 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions




MOISES
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Laura
Viatge en família
24 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laura
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Oyuky lizette
Viatge en família
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oyuky lizette
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge de negocis
14 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMPLIAMENTE RECOMENDABLE
Luis
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Arturo
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arturo
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Juan Luis
Viatge en família
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Luis
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Everardo
Viatge de negocis
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Everardo
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
César
16 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
César
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Alejandro
Viatge de negocis
1 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada de 2 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Alma
Viatge de negocis
7 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alma
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Ray, LA
Viatge en parella
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ray
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Sara
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Cesar, Baja California
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 3 nits (set. 2020)








