Finca Chipitlán Hotel
Hotel a Cuernavaca amb 2 piscines a l'aire lliure i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Finca Chipitlán Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
27 d’oct. - 28 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat independent
Per cable
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble familiar

Habitació doble familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat independent
Per cable
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Suite tradicional, 1 llit de matrimoni gran

Suite tradicional, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat independent
Per cable
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Otilio Montano 28, Col. Chipitlan, Cuernavaca, MOR, 62070
Sobre aquest allotjament
Finca Chipitlán Hotel
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Hotel & Suites Cuernavaca by IHG
Holiday Inn Express Hotel & Suites Cuernavaca by IHG
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.006 opinions
Preu actual: 132 €
taxes i impostos inclosos
26 d’oct. - 27 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 200 MXN per allotjament per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Número de registre de l’allotjament: Licencia
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Finca Chipitlán Hotel Cuernavaca
Finca Chipitlán Cuernavaca
Finca Chipitlán
Finca Chipitlán Hotel Hotel
Finca Chipitlán Hotel Cuernavaca
Finca Chipitlán Hotel Hotel Cuernavaca
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Finca Chipitlán Hotel
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
7,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en parella
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Vickie
Viatge en parella, Viatge de negocis
13 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vickie
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Veronica
3 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Excelente servicio
Veronica
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Bernardo
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Bernardo
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en família
7 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buen lugar, con algunos detalles a mejor.
Alejandro
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Betty, CDMX
Viatge en família amb nens petits
27 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Betty
Estada de 2 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Luis Enrique
Viatge en família
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excelente servicio, mal internet.
Luis Enrique
Estada de 3 nits (jul. 2020)
6/10, Acceptable
karla
Viatge en grup
13 d’abr. de 2020
karla
Estada d’1 nit (abr. 2020)
8/10, Bo
GALO EDGAR
Viatge en família
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A gusto
GALO EDGAR
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Carla
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen lugar
Carla
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Cris
Viatge en grup
25 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Cris
Estada de 2 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Claudia, CDMX
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Verónica, CDMX
23 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Verónica
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
6/10, Acceptable
Paola, CDMX
6 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Paola
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Francisco
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Naty
20 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel aceptable para una noche
Naty
Estada d’1 nit (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Abraham
9 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente opcion para descansar
Abraham
10/10, Excel·lent
RODRIGO
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Servicio excepcional para sentirse apapachado
RODRIGO
Estada d’1 nit (gen. 2018)








