Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Logis Hôtel La Ferme du Blanchot





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 104 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

D4 Rue du Dolmen, Lieu dit le Blanchot, Crossac, Loire-Atlantique, 44160
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel de la Brière et Restaurant Les Krapados
Hôtel de la Brière et Restaurant Les Krapados
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 30 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.77 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10.50 EUR per adult i 5.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 11 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Logis Hôtel Ferme Blanchot Crossac
Logis Hôtel Ferme Blanchot
Logis Ferme Blanchot Crossac
Logis Ferme Blanchot
Logis La Ferme Du Blanchot
Logis Hôtel La Ferme du Blanchot Hotel
Logis Hôtel La Ferme du Blanchot Crossac
Logis Hôtel La Ferme du Blanchot Hotel Crossac
Preguntes freqüents
Opinions: Logis Hôtel La Ferme du Blanchot
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Nicolas
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolas
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
serre
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande
serre
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
FOLGOAS
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FOLGOAS
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
DOMINIQUE
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour agréable
DOMINIQUE
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Frederic
Viatge de negocis
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
On y mange très bien
Frederic
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
SIMON
3 d’oct. de 2022
SIMON
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bonne adresse
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Philippe
4 de set. de 2022
Philippe
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Emmanuel
2 d’ag. de 2022
Emmanuel
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Leonardo
31 de maig de 2022
Leonardo
Estada de 4 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Vivaldi
Viatge de negocis
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vivaldi
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
sandrine
Viatge de negocis
12 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sandrine
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Violette
Viatge en família
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Violette
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
MARIO
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Calme assuré !!
MARIO
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Laurent
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Samuel
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
10/10, Excel·lent
Veronique
30 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Veronique
8/10, Bo
Helene
11 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Avis
Helene
Estada d’1 nit (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Olivier
9 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Pas adapté au séjour professionnel
Olivier
Estada d’1 nit (gen. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disappointing
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació