San Carlo
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Borgo Moncalvo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament San Carlo





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Ventilador de sostre
Matalàs de Select Comfort
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Corso Divisioni Alpine 41, Cortemilia, CN, 12074
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

La Ribezza Boutique Hotel
La Ribezza Boutique Hotel
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.8 de 10, Excepcional, 107 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 150 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
San Carlo Cortemilia
San Carlo Hotel Cortemilia
San Carlo Hotel
San Carlo Cortemilia
San Carlo Hotel Cortemilia
Preguntes freqüents
Opinions: San Carlo
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
erin
Viatge en grup
2 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
erin
10/10, Excel·lent
Philip
Viatge en família
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Johanne
Viatge en parella
1 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johanne
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Morten
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gourmetophold surprise
Morten
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Agnieszka
24 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A culinary gem!
Agnieszka
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Erik
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
San Carlo is serving top quality dinners
Erik
Estada de 4 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Monique, Naarden
Viatge en parella
10 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Barbara
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rave review for Hotel San Carlo
Barbara
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
elisabetta
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cortemilia giro in moto
elisabetta
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Hans
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magic
Hans
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Jørgen
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hospitality and food
Jørgen
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Renato
12 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr empfehlenswert
Renato
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
JPM
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JPM
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Sveinn
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sveinn
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Rien, Netherlands
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very Nice hotel , quiet and perfect restaurant
Rien
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Rodolfo
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel !
Rodolfo
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
cns61
17 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
cns61
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
CLAUDIA
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CLAUDIA
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
sophie
27 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sophie
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Marie
24 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supertrevligt hotell
Marie
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Einfach immer wieder super
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Immer wieder ein Erlebnis
Viatger verificat
8/10, Bo
Kent, Hässelby
18 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació