Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel und Restaurant St. Vinzenz





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, 1 llit individual, no fumadors

Habitació individual, 1 llit individual, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Televisor de plasma
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Televisor de plasma
Bany privat
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Servei de neteja diari
Escriptori
També et pot agradar

H+ Hotel Köln Hürth
Huerth
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 690 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Stiftstrasse 65, Kerpen, 50171
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Klima Hotel Europarc
Klima Hotel Europarc
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 88 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.75 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel und Restaurant St. Vinzenz Kerpen
und Restaurant St. Vinzenz Kerpen
und Restaurant St Vinzenz Ker
Und Restaurant St Vinzenz
Hotel und Restaurant St. Vinzenz Hotel
Hotel und Restaurant St. Vinzenz Kerpen
Hotel und Restaurant St. Vinzenz Hotel Kerpen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel und Restaurant St. Vinzenz
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 de set. de 2022
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Philipp
3 d’ag. de 2022
Philipp
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Digna
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Digna
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Cameron
Viatge de negocis
1 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service, great food, great place!
Cameron
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Anne Caterina
Viatge en família
24 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne Caterina
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Robert
23 de juny de 2022
Robert
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Albert
Viatge en parella
16 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Albert
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Andrew
15 de maig de 2022
Andrew
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Didac
27 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Didac
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Joachim
26 d’abr. de 2022
Joachim
Estada de 4 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Marco
8 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Per-Åke
4 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Per-Åke
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Heiko
4 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heiko
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
mark
27 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gutes Preis Leistung, unkonventionell
mark
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Isabelle
Viatge de negocis
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une halte entre Cologne et Aix-la-Chapelle
Isabelle
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Uffe
Viatge en família
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel
Uffe
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Karim
Viatge de negocis
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Karim
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Michael
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Bettina
25 de jul. de 2021
Bettina
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Für kurzen Aufenthalt ok
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Evelyn
8 de nov. de 2019
Evelyn
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)