Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Santo





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(21 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Cafetera exprés
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dagobertstr. 22-26, Cologne, NW, 50668
Sobre aquest allotjament
Hotel Santo
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.35 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 28.00 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Santo
Hotel Santo Cologne
Santo Cologne
Hotel Santo Hotel
Hotel Santo Cologne
Hotel Santo Hotel Cologne
Preguntes freq üents
Opinions
Opinions: Hotel Santo
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,2
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Josefine
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josefine
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge en parella
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jan-Niklas
5 d’ag. de 2025
Jan-Niklas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge en parella
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ann
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Reimund
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Reimund
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Melanie
30 de juny de 2025
Melanie
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Leisha, League City
14 de juny de 2025
Leisha
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge en grup
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Juergen
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juergen
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Torsten
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torsten
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Emiko
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emiko
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ulugbek
26 d’abr. de 2025
Ulugbek
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lesley
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lesley
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristine E
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristine E
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriele
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriele
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Katrin
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katrin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
I M Cleverley
9 d’abr. de 2025
I M Cleverley
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mikael
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christiane
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christiane
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuanzheng
Viatge en parella
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuanzheng
Estada d’1 nit (març 2025)