Hotel Lyskirchen Köln
Hotel amb certificació ecològica a Colònia amb connexió amb un centre comercial i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat Vell
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lyskirchen Köln





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual superior

Habitació individual superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Apartament (no elevator)

Apartament (no elevator)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Rentaplats
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(10 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Althoff Grandhotel Schloss Bensberg
Bergisch Gladbach
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.4 de 10, Excepcional, 526 opinions
Preu actual: 210 €
taxes i impostos inclosos
26 d’ag. - 27 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Filzengraben 26-32, Cologne, NW, 50676
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

URBAN LOFT Cologne
URBAN LOFT Cologne
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.173 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.35 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25.00 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 49.0 EUR per nit.
- Cal abonar un càrrec per utilitzar algunes instal·lacions.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Només es pot accedir al tipus d'allotjament "Apartament" per unes escales.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lyskirchen
Hotel Lyskirchen Cologne
Lyskirchen
Lyskirchen Cologne
Lyskirchen Hotel
Lyskirchen Hotel Cologne
Hotel Köln
Hotel Lyskirchen
Hotel Lyskirchen Köln Hotel
Haus Lyskirchen – Hotel Köln
Hotel Lyskirchen Köln Cologne
Hotel Lyskirchen Köln Hotel Cologne
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Lyskirchen Köln
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrick, Zella-Mehlis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Shamika, Honolulu
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shamika
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Isabelle
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dave
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dave
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
virgil
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
virgil
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anémone
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anémone
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Julia, McLean
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmet
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marianne
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wonderful stay and amazing staff
Marianne
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Andreas
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel
Michael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ina
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
4 d’abr. de 2025
Anthony
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
8/10, Bo
Mark
28 de març de 2025
Mark
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ralf
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en grup
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kathleen, Bonnyrigg Heights
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathleen
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gucluhan
19 de març de 2025
Gucluhan
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Stefan
Viatge en grup
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Mycket som ej fungerade
Stefan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
André
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
André
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge en grup
4 de març de 2025
Justin
Estada d’1 nit (març 2025)