Galeria de fotos de l’allotjament Kristallhotel Fettehenne





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
taxes i impostos inclosos
27 d’oct. - 28 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Terra tèrmic
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó

Habitació doble, balcó
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Terra tèrmic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, balcó

Habitació doble Deluxe, balcó
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Terra tèrmic
També et pot agradar

Holiday Inn Express Köln-Troisdorf by IHG
Troisdorf
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.003 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Monheimer Straße 2B, Leverkusen, NRW, 51371
Sobre aquest allotjament
Kristallhotel Fettehenne
Allotjaments similars

Landhotel Fettehenne
Landhotel Fettehenne
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 150 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kristal
Kristallhotel Fettehenne Hotel
Kristallhotel Fettehenne Leverkusen
Kristallhotel Fettehenne Hotel Leverkusen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kristallhotel Fettehenne
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,2
Comoditats
9,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 5 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Amaar
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
16 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amaar
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
David
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Florian
Viatge en família
30 d’ag. de 2025
Florian
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Jørgen
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended
Jørgen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanna
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jörg
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dominique
Viatge en família amb nens petits
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominique
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Silke
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Silke
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dominique
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominique
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Volodymyr, Hamilton
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Volodymyr
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Hans
Viatge de negocis
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hans
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Harry
Viatge en parella
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
kathe dupont
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rigtig fint ophold
kathe dupont
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Salomon
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Salomon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Benedict
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benedict
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Michael
11 de gen. de 2025
Michael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Roland
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roland
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Zita, Betekom
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zita
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Chi Kin Leo
Viatge en família
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chi Kin Leo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Robert
Viatge en grup
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Rolf
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rolf
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Magali
Viatge en família
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel correct, mais ne mérite pas ses 3 étoiles
Magali
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
felix
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
felix
Estada d’1 nit (ag. 2024)