Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Coimbra Aeminium, Affiliated by Meliá





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 95 €
taxes i impostos inclosos
27 d’ag. - 28 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Alameda Armando Gonsalves 20, Coimbra, Coimbra, 3000-059
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 3 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 12 i 15 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 7.50 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Stay Safe with Meliá (Meliá).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Coimbra Hotel Tryp
Coimbra Tryp
Coimbra Tryp Hotel
Hotel Tryp Coimbra
Tryp Coimbra
Tryp Coimbra Hotel
Tryp Hotel Coimbra
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Coimbra Aeminium, Affiliated by Meliá
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Billinda
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Billinda
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
ELIZABETH
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ELIZABETH
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Xiaoqin
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiaoqin
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Vittorio
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vittorio
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Kevin
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Kevin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Leslie
Viatge en parella
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Amuthavalli Shanthi, Singapore
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amuthavalli Shanthi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joseph
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
yehudit
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not good enough
yehudit
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Cassio
23 d’abr. de 2025
Cassio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ana Cecilia
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Cecilia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Simon
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fine if on a business trip
Simon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mirko
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirko
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
CLINTON
Viatge en família
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CLINTON
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hélder
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hélder
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ilanit
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice
Ilanit
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Humberto
14 de febr. de 2025
Humberto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cora
Viatge en parella
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cora
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luciano
Viatge en grup
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luciano
Estada de 5 nits (des. 2024)
8/10, Bo
SOOJUNG
29 de gen. de 2025
SOOJUNG
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Morella, MIAMI
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Morella
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
RICARDO
Viatge en família
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RICARDO
Estada d’1 nit (gen. 2025)