Hotel Riviera
Hotel a Ciudad Valles amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Riviera





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble

Habitació doble per a ús individual, 1 llit doble
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 2 llits dobles

Habitació doble, 2 llits dobles
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 de Mayo No 24, Ciudad Valles, SLP, 79000
Sobre aquest allotjament
Hotel Riviera
Allotjaments similars

HOTEL PLAZA ELITE
HOTEL PLAZA ELITE
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 23 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
19 de nov. - 20 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 70 MXN per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Riviera Ciudad Valles
Riviera Ciudad Valles
Hotel Riviera Hotel
Hotel Riviera Ciudad Valles
Hotel Riviera Hotel Ciudad Valles
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Riviera
Opinions
6,4
6,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
5,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (gen. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel de solo dormir, buen servicio
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value for money.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Alberto
19 de set. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Alberto
6/10, Acceptable
worldcitizen, s
18 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Económico
worldcitizen
2/10, Horrible
Salvador, Qro
27 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Salvador
6/10, Acceptable
Viatger verificat
5 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

