Gaeul Hotel
Hotel a Chungju amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Gaeul Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 31 €
taxes i impostos inclosos
29 de des. - 30 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Televisor intel·ligent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Barnussos
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Televisor intel·ligent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Barnussos
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite prèmium

Suite prèmium
El més destacat
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Barnussos
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Televisor intel·ligent
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Barnussos
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6 Sangbang 7-gil, Chungju, North Chungcheong, 27424
Sobre aquest allotjament
Gaeul Hotel
Allotjaments similars

Mari Hotel Chungju
Mari Hotel Chungju
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 71 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
29 de des. - 30 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.
L’allotjament també es coneix com a
Gaeul Hotel Hotel
Gaeul Hotel Chungju
Gaeul Hotel Hotel Chungju
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Gaeul Hotel
9,4
Magnífic
9,4
Neteja
9,6
Comoditats
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
sophie
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sophie
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sangmok
3 d’ag. de 2025
Sangmok
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yong
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yong
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
M.
Viatge en grup
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M.
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SEWON
16 d’abr. de 2025
SEWON
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julien
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julien
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wei feng
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wei feng
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jisoo
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jisoo
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Youngkyu
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Youngkyu
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YOON SEOK
2 de nov. de 2024
YOON SEOK
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Jeongwook
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeongwook
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jongil
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jongil
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jeonghoon
Viatge en família
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jeonghoon
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
sung
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sung
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
SHINICHI
16 de set. de 2024
SHINICHI
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ziad
Viatge de negocis
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Ziad
Estada de 8 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNGWON
13 d’ag. de 2024
JUNGWON
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Chang Keun
1 d’ag. de 2024
Chang Keun
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Suyeon
Viatge de negocis
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
굿굿 좋아요
Suyeon
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge de negocis
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
TAE YOON
Viatge en família
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAE YOON
Estada d’1 nit (maig 2024)








