Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Caporal Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, no fumadors

Habitació triple Comfort, 3 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 2 llits de matrimoni, no fumadors

Habitació doble Comfort, 2 llits de matrimoni, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Km. 173 Carretera a Esquipulas, Chiquimula, Chiquimula, 01001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vista Terra
Vista Terra
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 123 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
13 de jul. - 14 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 100 GTQ per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Caporal Hotel Chiquimula
Grand Caporal Chiquimula
Grand Caporal
Grand Caporal Hotel Hotel
Grand Caporal Hotel Chiquimula
Grand Caporal Hotel Hotel Chiquimula
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Caporal Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de juny de 2025
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joel
Viatge de negocis
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joel
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dawn
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dawn
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernanda
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernanda
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Franklin
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franklin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Jose Daniel
21 d’abr. de 2025
Jose Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jimmi, Twin Falls
Viatge en grup
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jimmi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Estuardo
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estuardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Natalie
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
George
Viatge en família
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
George
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Roberto Antonio
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto Antonio
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Astrid
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Astrid
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Diego Daniel
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vilda Nohemí Barrientos Reyes
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vilda Nohemí Barrientos Reyes
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ERIC
26 de set. de 2024
ERIC
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Marjorie
Viatge en família
11 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Marjorie
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
David
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Graciela
Viatge en família
17 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Graciela
Estada de 2 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Sandra
Viatge en família
4 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Demetrio
Viatge en parella, Viatge de negocis
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Demetrio
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Christian, Guatemala
Viatge en família
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
NOHELIA
Viatge en família
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relajante.

NOHELIA
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Ana A
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana A
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
CLAUDIA
Viatge en família
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pareciera renovado
CLAUDIA
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Gabriel
Viatge en família
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (març 2024)