Trivik Hotels & Resorts, Chikmagalur
Hotel de luxe amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Trivik Hotels & Resorts, Chikmagalur





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 240 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe

Habitació de luxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sy No. 216 & 344, Channagondanahalli, Mullayangiri, Chikkamagaluru, Karnataka, 577101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Serai Chikmagalur
The Serai Chikmagalur
- Piscina
- Spa
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 32 opinions
Preu actual: 225 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 6000.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Trivik Hotels Resorts Chikmagalur Hotel Chikkamagaluru
Trivik Hotels Resorts Chikmagalur Hotel
Trivik Hotels Resorts Chikmagalur Chikkamagaluru
Trivik s s Chikmagalur Chikka
Trivik Hotels & Resorts, Chikmagalur Hotel
Trivik Hotels & Resorts, Chikmagalur Chikkamagaluru
Trivik Hotels & Resorts, Chikmagalur Hotel Chikkamagaluru
Preguntes freqüents
Opinions: Trivik Hotels & Resorts, Chikmagalur
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shishir
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shishir
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raj
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Raj
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Susmita
Viatge en família
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Susmita
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Prasad
22 de des. de 2023
Prasad
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Prasad
Viatge en parella
19 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Prasad
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Vinod
Viatge en família
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinod
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Anu
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anu
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Arpita
Viatge en parella, Viatge en grup
9 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arpita
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Namratha
18 d’abr. de 2023
Namratha
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Paramhans
24 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paramhans
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ankit
16 d’oct. de 2021
Ankit
Estada d’1 nit (oct. 2021)
2/10, Horrible
Markandaiah
Viatge en família
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markandaiah
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Nagesh
Viatge en família
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nagesh
Estada de 2 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
deep
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
deep
Estada d’1 nit (des. 2019)
4/10, Deficient
Ramanareddy, Bengaluru
Viatge en família
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramanareddy
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
madhu
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superb resort
madhu
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Amith
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place
Amith
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Amit, Singapore
8 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amit
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
AMOL
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMOL
10/10, Excel·lent
KIRAN
17 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chikmangalur
KIRAN
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place on the mountain unmatchable
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Narayana , Bangalore
23 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant place to unwind from the city life hassle
Narayana
10/10, Excel·lent
VIJAYALAKSHMI
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació