WinMeier Hotel & Casino
Hotel a Chiclayo amb 2 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament WinMeier Hotel & Casino





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 51 €
7 de jul. - 8 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,6 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Bolognesi 756, Chiclayo, Lambayeque
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wyndham Costa del Sol Chiclayo - Chiclayo
Wyndham Costa del Sol Chiclayo - Chiclayo
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.6 de 10, Excel·lent, 436 opinions
Preu actual: 53 €
18 de jul. - 19 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 20493040309
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L'horari de la piscina és el següent: 14:00-21:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Casino WinMeier
Hotel Casino WinMeier
Hotel WinMeier
WinMeier
WinMeier Casino Chiclayo
WinMeier Hotel & Casino
WinMeier Hotel & Casino Chiclayo
WinMeier Hotel Casino Chiclayo
WinMeier Hotel Casino
WinMeier Casino
WinMeier Hotel & Casino Hotel
WinMeier Hotel & Casino Chiclayo
WinMeier Hotel & Casino Hotel Chiclayo
Preguntes freqüents
Opinions: WinMeier Hotel & Casino
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jodie
Viatge en grup, Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jodie
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacky
Viatge en parella
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacky
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Oscar
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oscar
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vitto
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vitto
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
ramon
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ramon
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Luis, Edmonton
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
29 de gen. de 2025
Maria
Estada de 3 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
wilfred
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
wilfred
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Pedro
23 de gen. de 2025
Pedro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Adriana
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Adriana
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Senel
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Senel
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
IRVINS JOEL
Viatge en grup
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IRVINS JOEL
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Luis
Viatge de negocis
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose Luis
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricardo
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Guido
Viatge en parella
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Guido
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Carlos, Lima
Viatge de negocis, Viatge en grup
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Carlos
Estada d’1 nit (juny 2024)
4/10, Deficient
Daniel, Lima
29 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Mario
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mario
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Mario
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mario
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Yenny
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yenny
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok but not ok
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Julia
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julia
Estada de 3 nits (març 2024)