Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Vestry





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
25 de set. - 26 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

21-23 Southgate, Chichester, England, PO19 1ES
Sobre aquest allotjament
The Vestry
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Preguntes freqüents
Opinions: The Vestry
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Real
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Real
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Conrad
31 de jul. de 2025
Conrad
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Justine
16 de jul. de 2025
Justine
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paula Diane, Corsham
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paula Diane
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
john
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
john
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
a
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
a
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Anne
14 de juny de 2025
Anne
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Darren
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darren
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Kim
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jonathan
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en grup
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephen
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Hermann
20 de maig de 2025
Hermann
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Shem
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Shem
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin, Eustis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Julia
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
First class manager
Julia
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Tracy
Viatge en grup
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Tracy
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
liliane
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
liliane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
1 de març de 2025
Steve
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Clare
22 de febr. de 2025
Clare
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Max
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Max
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernadette
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernadette
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richard
Estada d’1 nit (gen. 2025)