Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Radisson Hotel Khajuraho





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
taxes i impostos inclosos
13 de set. - 14 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de plasma
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de plasma
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de plasma
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Khajuraho Madhya Pradesh, Rajnagar, Madhya Pradesh, 471606
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 4000 INR per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 4000 INR per nen (18-18 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5500 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 5500 INR per nen (18-18 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 700 INR per vehicle només l'anada.
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec pel llit addicional: 1500.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Safety Protocol (Radisson).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-19:00.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Khajuraho Radisson Hotel
Radisson Hotel Khajuraho
Radisson Khajuraho
Khajuraho Radisson
Radisson Hotel Khajuraho Chhatarpur
Radisson Khajuraho Chhatarpur
Hotel Radisson Hotel Khajuraho Chhatarpur
Chhatarpur Radisson Hotel Khajuraho Hotel
Radisson Khajuraho
Hotel Radisson Hotel Khajuraho
Radisson Khajuraho Chhatarpur
Radisson Hotel Khajuraho Hotel
Radisson Hotel Khajuraho Rajnagar
Radisson Hotel Khajuraho Hotel Rajnagar
Preguntes freqüents
Opinions: Radisson Hotel Khajuraho
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Meenakshi
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Meenakshi
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sunayana
Viatge en família
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sunayana
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
krishnakant
Viatge en família
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
krishnakant
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mari
17 de nov. de 2024
Mari
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jennifer
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
jennifer
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Amandeep
Viatge en parella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amandeep
Estada de 8 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Akshay
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akshay
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Dheeraj
Viatge en família amb nens petits
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dheeraj
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Samir
Viatge en família
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samir
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Naresh Kumar
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Naresh Kumar
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Aditya
8 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
very nice stay
Aditya
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Hiroshi
4 de maig de 2023
Hiroshi
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Lawrence
Viatge de negocis
27 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lawrence
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Rosa
16 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Pam, California
Viatge en grup
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pam
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Janak
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel, but need to improve Wifi service
Janak
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
KSHAMA
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service hotel
KSHAMA
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
29 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Sasja
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel needs better food.
Sasja
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)