Casa Zazil
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Bacalar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Zazil





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort, 1 dormitori

Habitació quàdruple Comfort, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort

Habitació quàdruple Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 26 X 17 y 19, Col.Gonzalo Guerrero, Bacalar, QROO, 77930
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Deluxe Apartments Azure
Deluxe Apartments Azure
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Espai a l’aire lliure
9.2 de 10, Fantàstic, 49 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 48.85 MXN per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Casa Zazil Hotel Bacalar
Casa Zazil Hotel
Casa Zazil Bacalar
Casa Zazil Hotel
Casa Zazil Bacalar
Casa Zazil Hotel Bacalar
Preguntes freqüents
Opinions: Casa Zazil
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mathias
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danke für die Gastfreundschaft!
Mathias
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Miranda
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hosts, wonderful breakfast, great location
Miranda
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Oliver
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
GIACOMO
Viatge en grup
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottima struttura. Consigliato.
GIACOMO
Estada de 3 nits (gen. 2024)
2/10, Horrible
Szymon
14 de gen. de 2024
Szymon
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Piga lorenzo william
Viatge en grup
13 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastico soggiorno!
Piga lorenzo william
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
elodie
Viatge en família
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
elodie
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
João
Viatge en família amb nens petits
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
João
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
alejandra
Viatge en parella
15 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
alejandra
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Claus
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Claus
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Susanne
1 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zu empfehlen
Susanne
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Lidia
Viatge en família
9 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidia
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família amb nens petits
9 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Victor I
Viatge en família
11 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor I
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
saul
Viatge en família
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great place
saul
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Stéphanie
21 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stéphanie
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Camilla
11 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Godt hotel
Camilla
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Brenda
Viatge en grup
9 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Elvia Andrea
Viatge en família
5 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Elvia Andrea
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Leslie
20 de des. de 2021
Leslie
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Lourdes
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seguro que regreso a Casa Zazil🏠



Lourdes
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge en grup
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada de 3 nits (nov. 2021)