Quality Inn

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Chesapeake amb 2 restaurants i esmorzar gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Quality Inn

Habitació doble estàndard, 2 llits dobles, no fumadors | Decoració individual, mobiliari individual i escriptori
Entrada de l'allotjament
Vestíbul
Sala de bugaderia
Vestíbul

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Esmorzar inclòs
  • Gimnàs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació doble estàndard, 2 llits dobles, no fumadors

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits dobles

Habitació, 1 llit de matrimoni, accessible, no fumadors

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor
Bany privat
  • 23 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
100 Red Cedar Court, Chesapeake, VA, 23320

Què hi ha als voltants

  • Centre Comercial Greenbrier - 3 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Centre Mèdic Regional de Chesapeake - 3 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Centre de Conferències de Chesapeake - 4 minuts en cotxe - 4.1 km
  • Universitat Regent - 7 minuts en cotxe - 8.5 km
  • Amfiteatre Veterans United Home Loans a Virginia Beach - 18 minuts en cotxe - 22.1 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Norfolk: 16 min en cotxe
  • Estació de metro de Civic Plaza: 11 min en cotxe
  • Norfolk, Virgínia (ORF-Aeroport Internacional de Norfolk): a 16 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Chick-fil-A - ‬7 minuts a peu
  • ‪Texas Roadhouse - ‬13 minuts a peu
  • ‪Cookout - ‬4 minuts a peu
  • ‪Bubba's 33 - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪La Hacienda Mexican Grill - ‬3 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

Quality Inn

Hotel a prop de Centre Comercial Greenbrier
T'esperen un esmorzar d'estil bufet gratuït, una bugaderia i un gimnàs a Quality Inn. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Cafè/te a les zones comunes, assistència turística i per a la compra d'entrades i premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Les 59 habitacions, moblades individualment, tenen comoditats com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors de 32 polzades amb canals per cable
  • Frigorífics, microones i llits addicionals gratuïts

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït per a autocaravanes, autobusos i camions a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:00 a 09:00
  • 2 restaurants
  • Cafè i te a les zones comunes

Restaurants a les instal·lacions

  • Waffle House

Activitats

  • Gimnàs

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Llit addicional gratuït
  • Microones a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • 6 places d'aparcament accessibles
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Alarma antiincendis visual
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales (a 91 centímetres d'alçada)
  • Gimnàs accessible en cadira de rodes
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Plantes superiors només accessibles per les escales
  • Recepció accessible en cadira de rodes (a 122 centímetres d'alçada)

Més serveis

  • 1 edifici
  • 3 plantes
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional gratuït

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de 32 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Microones

Altres

  • Aire condicionat
  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Trucades locals gratuïtes

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 06:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 35.00 USD.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 21 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 35 USD per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
2 en total (fins a 23 kg per animal de companyia)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els llits addicionals són gratuïts
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Dipòsit de 50.00 USD per estada
  • Taxa de servei: 10 USD per allotjament i per nit

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per animals de companyia: 35 USD per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 35.00 USD.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter

L’allotjament també es coneix com a

Quality Chesapeake
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel
Quality Inn Chesapeake
Quality Inn Hotel Chesapeake

Preguntes freqüents

Quality Inn accepta animals de companyia?

Sí, aquest allotjament admet gossos (2 com a màxim) que pesin fins a 23 kg cadascun. Es cobra una taxa de 35 USD per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa allotjar-se a Quality Inn?

Amb data 4 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Quality Inn el dia 1 de set. de 2025 són d'almenys 53,54 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Quality Inn?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Quality Inn?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 06:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 35.00 USD (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Quality Inn?

Registre de sortida: 11:00.

Opinions: Quality Inn

Opinions

5,8
Puntuació 10: Excel·lent. 142 de 707 opinions
Puntuació 8: Bo. 124 de 707 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 115 de 707 opinions
Puntuació 4: Deficient. 129 de 707 opinions
Puntuació 2: Horrible. 197 de 707 opinions

5,8/10

Neteja

6,4/10

Personal i servei

5,6/10

Comoditats

5,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Agustinho

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
During my recent stay at this hotel, I found the property to be in urgent need of a comprehensive renovation. The overall condition is outdated, and several aspects of the accommodation reflected a clear lack of upkeep and modernization. The furniture in the guest room, particularly the mattress, was noticeably worn. The mattress was uncomfortable, as I could feel the springs through the surface, making it difficult to get a restful night’s sleep. While the bathroom was spacious, it showed visible signs of disrepair. Most notably, the bathtub had a small section of missing porcelain that had rusted over, which negatively impacted the room's cleanliness and overall appearance. The complimentary breakfast advertised by the hotel was also disappointing. The seating area was limited and crowded, and the food options were minimal—restricted mainly to self-serve waffles and cereal, which did not meet expectations for a hotel of this type. Additionally, my check-in experience was concerning. Upon arrival, I encountered several large baggage bags left unattended in the hallway directly outside my room. These bags were leaking an unidentified liquid onto the floor and emitting a foul odor, creating an unwelcoming condition. In summary, while the hotel's size and layout may have potential, its current condition falls short of acceptable standards. Significant improvements are needed to bring the property up to a level that ensures a comfortable and hygienic stay for guests..
Estada de 2 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Kaitlyn

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
The room was very empty. A lamp didn’t work and the tv didn’t work. There was a broken dip in the floor. But the bathroom was pretty good. And the bed wasn’t terrible.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Maria

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
The property claimed they provided breakfast, but they did not.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

2/10, Horrible

Wendy

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Sergio

Appliances not working properly or missing. Our room was not serviced.
Estada de 2 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

MARK

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
rudy clerk and staff
Estada de 3 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

RICHARD

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room they assigned us was so filthy I refused to stay there. (Pee stains on the bed, dust all over the floor, note in the picture the hair in the bed above the pee stain. There were additional hairs on the wall of the bathroom. I did not take a photo of them.) When offered another room my request was, as long as it is non-smoking and clean. As soon as I open the door it reeked of smoke. Then I was told that that was all they had and I could leave since I couldn't stay there. I told them I did not want to be charged. They agreed, but then proceeded to charge me anyway. Expedia could not help me because the hotel GM said I checked in late, which by the way, I hadn't. I reached out to choice hotels, and they basically offered me points if I wanted to sign up, as if I would want to stay in another choice hotel. I finally called my credit card company and disputed the charge, and got it removed. This may not represent every Quality Inn, but I do not expect to ever find out! I have attached photos that show some of the dust on the floor, etc but the lighting does not really do it justice as how bad it was.
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Robert, Oakville

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

John

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Melva

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Crappy place!!!
Estada d’1 nit (maig 2025)

2/10, Horrible

Falista

Viatge en grup
There was a Spot on the counter looked like someone spit. I let the front desk know, asked for another room , I was told none available. Spider on the ceiling. The bathroom door looked like someone banged in to it, had holes. Very loud neighborhood. Not recommended.
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Willaim

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The first room i was given the window shade would not come down and the front desk person didnt want to give me another room. The next room had a telephone with no cord, a iron with no ironing board, a microwave that did not work.
Estada de 2 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Labeeb

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Veronica, Palmyra

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
They are remodeling but no coffee maker in rooms, breakfast very limited
Estada de 3 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

Leonard

Estada de 2 nits (maig 2025)

2/10, Horrible

Paul

Checked out as soon as I saw the room spelled like bleach. Totally didn't work. It was the worst room I ever saw in my life. Did not stay one minute. Still waiting on a refund
Estada de 2 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Ferdinand

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bad shower no TV
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Monique

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Annie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff was helpful and the hotel was very clean.
Estada d’1 nit (maig 2025)

4/10, Deficient

Roger

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Personal i servei
They charge a "service" fee above the rate paid to Expedia. Also must pay for a security deposit, but do not want to give you a receipt for it. Clerk struggled with the payment terminal. Very unprofessional.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Shane

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Jacob

Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Lourdes

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

TERRIBLE

I was there for 4 nights and the only night room service came to clean to my room was the first day & that was because I called in to have someone come at around 3pm. Another thing I noticed was 2 cockroaches as soon as I got there. This was by far the worst hotel I’ve ever stayed in. As soon as I got there I had to ask for a broom to sweep my whole room. The were hair and dust all over the floor as if nobody had swept. Before I left I asked if I could get compensation and I did not get the help I needed. The owners & staff need to do better. I should be compensated full refunded on my first night when I seen those cockroaches and stayed across the street at the other hotel. I’m very much upset I feel like my trip was a waste:( Also there were some weird men on the 2nd floor. There was a guy that kept peeking through his door everytime I walked by making me super uncomfortable. DOO BETTERRR!!!!
Estada de 4 nits (abr. 2025)

6/10, Acceptable

Gloria

Què li ha agradat: Personal i servei
Hair on the sheets & towels.
Estada d’1 nit (abr. 2025)

4/10, Deficient

Stephen

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)