ibis Cherbourg La Glacerie
Hotel a Cherbourg-en-Cotentin amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Cherbourg La Glacerie





Serveis populars
El preu actual és de 92 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 rue du Château d'eau, Rond Point André Malraux, Cherbourg-en-Cotentin, Manche, 50470
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shelder Hotel
Shelder Hotel
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 234 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
29 d’ag. - 30 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.32 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.90 EUR per adult i 6.45 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
En el cas dels nens d'1 a 12 anys, l'esmorzar comporta taxes addicionals.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Cherbourg Glacerie
ibis Hotel Cherbourg Glacerie
Ibis Cherbourg La Glacerie Cherbourg-Octeville, France
Ibis La Glacerie
ibis Cherbourg Glacerie Hotel
ibis Cherbourg La Glacerie Hotel
ibis Cherbourg La Glacerie Cherbourg-en-Cotentin
ibis Cherbourg La Glacerie Hotel Cherbourg-en-Cotentin
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Cherbourg La Glacerie
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Anne
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Anne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Eric
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eric
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Audrey
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yacine
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bien
Yacine
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerome
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jerome
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MICHAEL
1 de des. de 2024
MICHAEL
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Soufiane
Viatge de negocis, Viatge en família
24 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Soufiane
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Anita
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anita
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Yannick
Viatge de negocis
25 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yannick
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Frederick
Viatge de negocis
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederick
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Gerry
27 d’abr. de 2024
Gerry
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Frederick
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederick
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
gilles
22 de febr. de 2024
gilles
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
christophe
10 de nov. de 2023
christophe
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Patrick
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfied
Patrick
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Hazel
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hazel
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Simon
23 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Yoann
Viatge de negocis
9 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Yoann
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Herve
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un manque de personnel
Herve
Estada d’1 nit (ag. 2023)