Brown Dot Hotel Cheonan

Allotjament de 2.5 estrelles
Hotel a Cheonan amb aparcament gratuït

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

9,0 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Aparcament inclòs
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat
  • Recepció oberta les 24 hores

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació Deluxe

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Calefacció
Mininevera
Televisor LED
Cortines opaques
Barnussos
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
28, Seongjeonggongwon 4-gil, Seobuk-gu, Cheonan, South Chungcheong, 31110

Què hi ha als voltants

  • Galeria Arario - 5 minuts en cotxe - 1.7 km
  • Centre de bitlles Hyundai - 7 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Sala de la Independència de Corea - 18 minuts en cotxe - 13.9 km
  • Camp Humphreys - 34 minuts en cotxe - 23.3 km
  • Porta per a vianants de Camp Humphreys - 35 minuts en cotxe - 23.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Cheonan: 8 min en cotxe
  • Estació de Dujeong: 15 min a peu
  • Aeroport Internacional de Cheongju (CJJ): a 50 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬6 minuts a peu
  • ‪돈백석 - ‬2 minuts a peu
  • ‪배포갈비 - ‬3 minuts a peu
  • ‪Cafe - ‬4 minuts a peu
  • ‪청룡어시장 - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Brown Dot Hotel Cheonan

Aspectes destacats de l'allotjament
Brown Dot Hotel Cheonan t'ofereix tot el que necessites. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i allotjament lliure de fum
  • Ascensor i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i ofereixen comoditats com ara terres tèrmics i espais de treball aptes per a portàtils. També s'inclouen altres detalls com aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Bossetes de te i cafè instantani gratuïts i bullidores elèctriques
  • Banys que ofereixen dutxes i bidets
  • Televisors LED de 55 polzades amb canals per cable
  • Terres tèrmics, frigorífics petits i calefacció

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament sense assistència limitat a les instal·lacions

Per a famílies

  • Frigorífic petit

Comoditats

  • Microones compartit
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Bidet
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Ordinador
  • Pel·lícules de pagament
  • Televisor LED de 55 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bossetes de te i cafè instantani
  • Bullidora elèctrica
  • Frigorífic petit

Altres

  • Accés per passadissos exteriors
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Mobiliari exclusiu
  • Terra tèrmic

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 00:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Puntuació nacional

La classe d'allotjament, proporcionada pel nostre sistema de classificació, es basa en el tipus d'allotjament, les comoditats i els serveis.

L’allotjament també es coneix com a

brown dot
Brown Dot Hotel Cheonan Hotel
Brown Dot Hotel Cheonan Cheonan
Brown Dot Hotel Cheonan Hotel Cheonan

Preguntes freqüents

Brown Dot Hotel Cheonan accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Brown Dot Hotel Cheonan?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Brown Dot Hotel Cheonan?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Brown Dot Hotel Cheonan?

Registre de sortida: migdia.

Opinions

Opinions: Brown Dot Hotel Cheonan

9,0

Fantàstic

9,0

Neteja

9,0

Comoditats

9,4

Personal i servei

8,6

Respecte al medi ambient

9,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 47 de 72 opinions
Puntuació 8: Bo. 14 de 72 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 72 opinions
Puntuació 4: Deficient. 4 de 72 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 72 opinions

Opinions

10/10, Excel·lent

lazycat

Estada d’1 nit (nov. 2025)

10/10, Excel·lent

MUNJIK

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
시설은 세월을 이길수 없지만 그나마 관리를 열심히 하시는것 같습니다. 사장님이 친절하시고 청소도 나름 열심히 하시는것 같습니다. 연박도 가능하고 출장용으로는 최고입니다. 가성비도 최고입니다. 주차장도 엄청넓어서 좋습니다.
Estada de 3 nits (maig 2025)

6/10, Acceptable

Dae-Woo

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Considering the price, it is not that bad. But, it is not a hotel, more like motel. Relatively quite.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

INBUM

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

JIEUN

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
세월의 흔적은 있었지만 괜찮았어요
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

JAEKYU

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

8/10, Bo

TAEWOOK

Estada d’1 nit (jul. 2024)

8/10, Bo

Dong Eun

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2024)

8/10, Bo

eunseong

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

kisoo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2024)

10/10, Excel·lent

eunseong

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2024)

10/10, Excel·lent

sangyoun

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2024)

10/10, Excel·lent

JaeYoung

Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

JaeYoung

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Donghyun

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2023)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

YONGNAM

Estada d’1 nit (maig 2023)

10/10, Excel·lent

Kwang Su

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2023)

8/10, Bo

taeho

Estada d’1 nit (gen. 2023)

4/10, Deficient

tae hyoung

2/10, Horrible

??

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

춥게잤습니다.

중앙난방으로, 방이너무 추웠습니다. 개별 난방조정이 안됩니다. 건물벽에서 냉기가 너무 심합니다.
Estada d’1 nit (des. 2022)

10/10, Excel·lent

Kyungre

Estada d’1 nit (set. 2022)

4/10, Deficient

SungChul

Estada d’1 nit (set. 2022)