The Residency

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Chennai amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The Residency

Entrada de l'allotjament
Suite | 1 dormitori, minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Bar (a l'allotjament)
Restaurant
Instal·lacions de fitnes

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aparcament inclòs

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació superior

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
  • 25 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Suite

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
  • 50 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior

8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 26 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 1 llit individual

Habitació panoràmica

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 25 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 1 llit individual

Habitació executiva

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No.49, G.N.Chetty Road, T-Nagar, Chennai, Tamil Nadu, 600017

Què hi ha als voltants

  • Bazar Pondy - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Consolat General dels Estats Units, Chennai - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Hospital Apollo - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Sankara Nethralaya - 4 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Platja Marina - 5 minuts en cotxe - 5.4 km

Com moure’s per la zona

  • AG-DMS Station: 13 min a peu
  • LIC Metro Station: 3 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Madràs (MAA): a 32 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Accord Metropolitan - ‬3 minuts a peu
  • ‪Absolute Barbecue - ‬1 minuts a peu
  • ‪Paati Veedu - ‬6 minuts a peu
  • ‪Pakwan - ‬4 minuts a peu
  • ‪Spice Pot - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Residency

Hotel de 4 estrelles a prop de Centre de Comerç de Chennai
A The Residency t'esperen servei de bugaderia i tintoreria, un bar i un gimnàs. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un centre de negocis i un restaurant a la seva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Botiga de regals o quiosc, caixa forta a la recepció i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
Les 112 habitacions ofereixen avantatges com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD amb canals prèmium
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi i Internet per cable gratuïts
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi i Internet per cable gratuïts

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant

Activitats

  • Gimnàs

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sala de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 10 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD amb canals digitals prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar
  • Premsa gratuïta cada dia

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Guests planning to arrive before 6 AM should notify this property in advance to confirm room availability.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1000.0 INR per dia

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 1000.0 INR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Residency Chennai
Residency Hotel Chennai
Residency Hotel
The Residency Hotel
The Residency Chennai
The Residency Hotel Chennai

Preguntes freqüents

The Residency accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a The Residency?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Residency?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Residency?

Registre de sortida: migdia.

The Residency ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 900 INR per vehicle.

On es troba The Residency?

Aquest hotel es troba a T Nagar i a menys de 2 km de les atraccions següents: Bazar Pondy i Consolat General dels Estats Units, Chennai. Valluvar Kottam i Temple de Sringeri Saradha Peetam també són a menys de 15 min. AG-DMS Station és a 13 min a peu i Teynampet Station, a 19 min.

Opinions: The Residency

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 145 de 394 opinions
Puntuació 8: Bo. 148 de 394 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 76 de 394 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 394 opinions
Puntuació 2: Horrible. 9 de 394 opinions

8,2/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Ramesh, Decatur

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very convenient for shopping in T Nagar. Breakfast is good if included in your package. Little on the expensive side if breakfast not included. No Pool. Sangeetha restaurant is nearby offering great food. For me, Sangeetha was the main draw.
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Alpana

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean property, good breakfast options and very welcoming front desk staff. They also helped me with the luggage
Estada d’1 nit (jul. 2025)

6/10, Acceptable

Jay

Què li ha agradat: Personal i servei
Yup
Estada d’1 nit (jul. 2025)

2/10, Horrible

senthilkumar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The room had broken wooden planks, old broken toilet. I tripped over the broken wooden floor and hurt my toe. I asked them to transfer us to The Residency Towers(it was great hotel with nice staff) but they changed our room instead which was still bad. Our stay included breakfast, 1st day I requested for a take away breakfast and they didn't deliver to me as promised. 2nd day I and my wife went to the restaurant to have breakfast, the waitress there was very rude and literally pushed us out. Every waiter, live counter person inside the restaurant were rude and unethical. When my wife asked for water, waitress got mad and said in a very loud tone 'wait.... madam' and she put a glass bottle with a thudding noise. They are interested in serving a set of people only. I and my wife walked out of the restaurant without eating and complained to manager Lakshmi he said he will take care and even mentioned he will write a letter to their management copying us. We stayed at that hotel for another 3 days after that incident but no letter, no one from management contacted us. We didn't feel like eating breakfast there though our room charge included price for breakfast. People at the lobby don't want to help with luggage, interested in tips only. Front office person Pramod doesn't know how to talk and treat guests. Tried calling Front office manager Suresh Kumar S many times, he didn't answer. Expedia PLEASE help others by removing this hotel from listing. AVOID this hotel.
Estada de 4 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Mahalakshmi

Estada de 3 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Sharafuddeen

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
I had a pleasant stay at the hotel. The breakfast was good, the staff were helpful and courteous, and the overall cleanliness was above average. The room was fine. I received the standard and comfort I paid for. While I’m not comparing it to luxury hotels in Chennai, everything was well managed and satisfactory. I believe the hotel manager deserves appreciation.
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Vaithilingam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
All the staff across all sections of the hotel are very professional and extremely helpful and polite.
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Bagavathi, Mentone

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Over all Very Happy with our stay
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

Hari

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Decent stay in the area
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Tania

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It was a good stay with good breakfast
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

JAYANTHI

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We love the location, near to temple, shopping walking distance. Staff's were great! and Breakfast we loved it! most of all i felt safe.
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Siddharth

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Breakfast was great and rooms were good, but we were initially given a room that was already occupied.
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Gunavathy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent service by all staff
Estada de 4 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

DHANESHWARAN

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Ramachandran

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Very very nice hotel
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Christine

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait, une fois de plus !!
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

MUNIARAJ

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
Estada de 4 nits (març 2025)

8/10, Bo

RENGACHARI

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The property is not user friendly for senoir citizen. Not enough staff at reception for to clear checkin for the room. Breakfast : fruits limitedto only bananna. Otherwise all is ok.
Estada de 4 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

Never again

Front desk has no clue about phone manners. Front desk juggles with multiple customers at once and at the end messing with everyone. Front desk staff has no knowledge. Mosquito inside the room. Iron box is burnt. Floors are ripped off.
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Alok

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Alfredo

Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Vijayakumaran

Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Sujata Narayan, Montreal

Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

VENKATARAMAN

Estada de 2 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Umadevi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good hotel in the city center

Great hotel near TNagar! It’s a bit dated but comfortable! Staff were excellent and service was exceptional
Estada de 6 nits (gen. 2025)